Dagsprogram – grillkylling

Sådan skruer du optimalt resten af dagen sammen, når du får grillkylling med fritter til aftensmad.

14. juli 2010 af I FORM

Morgen

To stykker småtskåret frugt med 1,5 deciliter fromage frais eller Skyr og 20 gram hakkede valnødder ovenpå.

Formiddag

200 gram snackgrønsager, fx sukkerærter, gulerødder eller peberfrugter.

Frokost

Halvanden skive fuldkornsrugbrød (samlet 75 gram) med 30 gram magert kødpålæg på den ene halvdel og 50 gram fed fisk, fx røget laks, på resten. Suppler med 200 gram råkostsalat tilsat en halv appelsin eller anden frisk frugt.

Eftermiddag

En skive groft knækbrød med 30 gram mager hytteost og lidt syltetøj ovenpå. Suppler med 150 gram frisk frugt.

Aften

Grillkylling med fritter og bagte tomater

Sen aften

Et krus te og et stykke god mørk chokolade på 10-15 gram.

Sunde ambitioner for 2020? Hjælpen er her!

Måske er du interesseret i...

Hvor vil du helst tilbringe sommerferien?


I FORM anbefaler

Fandt du ikke det, du ledte efter? Søg her: