Dagsprogram - Bøf stroganoff

Sådan skruer du optimalt resten af dagen sammen, når du får Bøf stroganoff til aftensmad.

4. oktober 2010 af I FORM-redaktionen

Morgen:

50 gram havregryn med 2 dl minimælk og 10 gram rosiner.

Formiddag:

En halv skive rugbrød (25 gram), med 25-30 gram (2 skiver) magert kødpålæg, fx hamburgerryg, kyllingebryst eller skinke. Samtidig, eller senere på formiddagen, et par gulerødder ­ ca. 150 gram.

Frokost:

Tre halve skiver rugbrød á 25-30 gram med et halvt æg på den ene, og 60 gram torskerogn med et par striber remoulade på de to andre.

Spis til brødet 200-250 gram blandet salat eller simpel råkost, fx i form af nogle peberfrugter, gulerødder, tomater eller lignende.

Eftermiddag:

2 dl mager yoghurt med 2 spsk grov müesli

Aften:

Bøf Stroganof

Sen aften:

En skive knækbrød (15 gram) med skrabet smør + lidt snackgrønsager

Sunde ambitioner for 2020? Hjælpen er her!

Måske er du interesseret i...

I FORM anbefaler

Fandt du ikke det, du ledte efter? Søg her: