Wild Thing

Nu er du næsten klar til at lave L-posituren, men først skal du lave øvelsen Wild Thing.

Sådan laver du wild thing

  • Fra sideplanken holder du fortsat skulderbladene samlede bag på ryggen.
  • Sæt venstre fod i gulvet bag højre ben. Sæt højre fod i gulvet. Pres ned gennem begge fødder, løft hoften højt op ved at spænde i ballerne.
  • Ræk venstre arm op mod loftet, tommelfingeren peger mod væggen for enden af dit hoved, og med strakt arm trækker du venstre skulder ned mod gulvet, så du mærker skulderbladet trække ind mod rygsøjlen.
  • Hold begge skulderblade klistret fast til rygsøjlen, mens du fører din venstre arm ud over hovedet og ned mod gulvet bag dig, så langt du kan. Se efter hånden.
  • Træk vejret roligt et par gange, og kom så tilbage i planken, gentag sideplanken til den anden side med venstre hånd i gulvet – og fortsæt så over i wild thing.
  • Gå derefter videre til øvelse 5.

Se hvordan du laver wild thing her

    Bliv sund og stærk med I FORM!

    I FORMs vigtigste mission er at gøre sundheden overskuelig. I vores online univers får du viden og værktøjer, der gør det let at leve sundt. Som abonnent har du fri adgang til både site og app.

    På vores site og app får du bl.a.:

    • Over 100 videotræninger på 5 til 40 min.
    • Begyndervenlige løbeprogrammer med lydguide
    • Adgang til 1000+ sunde opskrifter
    • Mail med ny sund madplan – hver uge

    Vil du vide mere om I FORM digital? Tjek her!

    Newsletter background