Twisted sister

Nu burde din krop være så blød og smidig, at du kan lave øvelsen twisted sister, som er god for ryg, skulderled og lænd.

5 trin til twisted sister med yogaskolen

Sådan laver du twisted sister

  • Stå på alle fire, og før venstre fod frem mellem hænderne. Lad hoften synke dybt ned mod gulvet.
  • Underbøj den bagerste fod, og tjek, at det forreste knæ er lige over hælen. Placér fingerspidserne i gulvet.
  • Læg venstre hånd på venstre knæ. Pres hånden ned i knæet, træk navlen ind og op, og drej brystet så meget som muligt mod venstre.
  • Ræk venstre arm op mod loftet. Bøj i albuen, og træk skulderbladene ind mod rygsøjlen. Hold skulderbladene presset ind, og ræk så armen bagud, løft højre fod, og tag fat på ydersiden af foden.

  • Spænd i højre balle, og træk samtidig foden ind mod ballen.

  • Træk hovedet tilbage, og overgiv dig med dybe åndedrag til dette dybe og meget intense stræk.
  • Bliv her i minimum 5 åndedrag, og kom så tilbage på alle fire, og gentag øvelsen til den anden side.
  • NB. Kan du ikke nå din fod, kan du tage et bælte rundt om foden.

Se hvordan du laver twisted sister her

    Nu er det blevet lettere at leve sundt!

    I FORMs vigtigste mission er at gøre sundheden overskuelig. Derfor har vi lavet et nyt online univers, hvor du får viden og værktøjer, der motiverer til at leve sundt året rundt. Som abonnent får du adgang til både site og app:
    Læs mere om det nye I FORM

    • Videotræninger mellem 10 og 30 min.
    • Adgang til 1000+ sunde opskrifter
    • Mail med ny sund madplan hver uge
    • Gem favoritindhold – og find det let igen

    Lige nu: Prøv 30 dage gratis


    Newsletter background