Lille bro

Nu er du næsten klar til at give dig i kast med en fuld bro, men først skal du prøve kræfter med yogaøvelsen lille bro.

Sådan laver du lille bro

  • Lig på ryggen med fødderne i gulvet og hoftebreddes afstand mellem dem. Armene ned langs siden af kroppen.
  • Løft hofterne højt op mod loftet, og spænd i ballerne. Pres fødderne ned.
  • Saml albuer og skuldre under kroppen så meget som muligt. Flet fingrene under kroppen. Pres arme og hænder ned.
  • Løft hagen lidt væk fra brystet, og pres hovedet ned i gulvet. Brystet løftes så højt op mod loftet som muligt, uden at skuldrene løfter sig fra gulvet.
  • Bliv i stillingen i 4-8 åndedrag, og kom derefter ud af den ved at række armene ud til siden, og rul ryggen ned hvirvel for hvirvel, så halebenet kommer i gulvet til sidst.

Se hvordan du laver øvelsen her

    Bliv sund og stærk med I FORM!

    I FORMs vigtigste mission er at gøre sundheden overskuelig. I vores online univers får du viden og værktøjer, der gør det let at leve sundt. Som abonnent har du fri adgang til både site og app.

    På vores site og app får du bl.a.:

    • Over 100 videotræninger på 5 til 40 min.
    • Begyndervenlige løbeprogrammer med lydguide
    • Adgang til 1000+ sunde opskrifter
    • Mail med ny sund madplan – hver uge

    Vil du vide mere om I FORM digital? Tjek her!

    Newsletter background