Lille bro

Nu er du næsten klar til at give dig i kast med en fuld bro, men først skal du prøve kræfter med yogaøvelsen lille bro.

Sådan laver du lille bro

  • Lig på ryggen med fødderne i gulvet og hoftebreddes afstand mellem dem. Armene ned langs siden af kroppen.
  • Løft hofterne højt op mod loftet, og spænd i ballerne. Pres fødderne ned.
  • Saml albuer og skuldre under kroppen så meget som muligt. Flet fingrene under kroppen. Pres arme og hænder ned.
  • Løft hagen lidt væk fra brystet, og pres hovedet ned i gulvet. Brystet løftes så højt op mod loftet som muligt, uden at skuldrene løfter sig fra gulvet.
  • Bliv i stillingen i 4-8 åndedrag, og kom derefter ud af den ved at række armene ud til siden, og rul ryggen ned hvirvel for hvirvel, så halebenet kommer i gulvet til sidst.

Se hvordan du laver øvelsen her

    Nu er det blevet lettere at leve sundt!

    I FORMs vigtigste mission er at gøre sundheden overskuelig. Derfor har vi lavet et nyt online univers, hvor du får viden og værktøjer, der motiverer til at leve sundt året rundt. Som abonnent får du adgang til både site og app:
    Læs mere om det nye I FORM

    • Videotræninger mellem 10 og 30 min.
    • Adgang til 1000+ sunde opskrifter
    • Mail med ny sund madplan hver uge
    • Gem favoritindhold – og find det let igen

    Lige nu: Prøv 30 dage gratis


    Newsletter background