Kragen

Nu er du klar til at prøve kræfter med Kragen og er således nået i mål med yogaskolens fire øvelser.

5 trin til kragen med yogaskolen

Sådan laver du Kragen

  • Sæt dig på hug, og placer hænderne i gulvet, lidt bredere end skulderbredde.
  • Spred og stræk fingrene, og pres fingerspidserne ned i gulvet.

  • Saml fødderne, og kom op på tæer.

  • Bøj i albuerne, og placer knæene uden på armene, så højt oppe som muligt.
  • Pres knæene mod overarmene.
  • Sug ribbenene op i kroppen, og forsøg at løfte fødderne fra gulvet ved at læne dig frem og presse fingerspidserne i gulvet.
  • Løft hovedet, og træk vejret her.
  • Bliv i kragen, så længe du kan, og gå så til afspænding.

Se hvordan du laver øvelsen her

    Nu er det blevet lettere at leve sundt!

    I FORMs vigtigste mission er at gøre sundheden overskuelig. Derfor har vi lavet et nyt online univers, hvor du får viden og værktøjer, der motiverer til at leve sundt året rundt. Som abonnent får du adgang til både site og app:
    Læs mere om det nye I FORM

    • Videotræninger mellem 10 og 30 min.
    • Adgang til 1000+ sunde opskrifter
    • Mail med ny sund madplan hver uge
    • Gem favoritindhold – og find det let igen

    Lige nu: Prøv 30 dage gratis


    Newsletter background