Humble warrior

Med yogaøvelsen humble warrior får du virkelig strukket godt ud i både skuldre og ryg.

Sådan laver du humble warrior

  • Fra Warrior 1 rækker du armene ned og bag ryggen. Flet fingrene, og saml skulderbladene.
  • Træk armene tilbage mod væggen bag dig.
  • Træk højre knæ ud mod højre, og læn dig forover, uden at du rammer dit lår.
  • Ræk hovedet ned mod gulvet på indersiden af dit ben, og løft hænder og arme mod loftet, mens dine skulderblade forbliver samlede.
  • Bliv i stillingen med roligt åndedræt, så længe du kan.
  • Kom tilbage i Warrior 1, og stil dig så forrest på måtten igen.
  • Gentag Warrior 1 og Humble Warrior til den ande side med venstre fod fremme.

Se hvordan du laver øvelsen her

    Bliv sund og stærk med I FORM!

    I FORMs vigtigste mission er at gøre sundheden overskuelig. I vores online univers får du viden og værktøjer, der gør det let at leve sundt. Som abonnent har du fri adgang til både site og app.

    På vores site og app får du bl.a.:

    • Over 100 videotræninger på 5 til 40 min.
    • Begyndervenlige løbeprogrammer med lydguide
    • Adgang til 1000+ sunde opskrifter
    • Mail med ny sund madplan – hver uge

    Vil du vide mere om I FORM digital? Tjek her!

    Newsletter background