5 øvelser til kragen

I Yogaskolens sidste del lærer du at have fuld kontrol over krop og hoved. I FORMs Yogaskole guider dig gennem fire hjælpeøvelser, så du til sidst kan lave kragen, hvor du skal holde fokus på din krop og dit åndedræt.

5 trin til kragen med yogaskolen

Kom i form med yogaskolen

Programmet er bygget op af fire hjælpeøvelser og en slutøvelse, nemlig kragen. Lav dem i den viste rækkefølge. Hver øvelse gør kroppen klar og varmer den op til at udføre slutøvelsen. Det er vigtigt, at du følger instruktionerne nøje – og mindre vigtigt, om du kan lave stillingerne fuldt ud. Dit fokus skal ligge på at bevæge din krop korrekt.

Sådan gør du

  • Du har brug for en yogamåtte.
  • Lav gerne øvelserne hver dag – det vil tage dig omkring 20 minutter – men 3-4 dage om ugen giver også god effekt. De dage, hvor du dyrker din vanlige træning, kan du med fordel lægge yogaøvelserne i forlængelse, så kroppen er varm.
  • Øvelserne er dog så skånsomme, at du godt kan lave dem uden opvarmning. Lav gerne to runder, hvis du har lyst.

Nu er det blevet lettere at leve sundt!

I FORMs vigtigste mission er at gøre sundheden overskuelig. Derfor har vi lavet et nyt online univers, hvor du får viden og værktøjer, der motiverer til at leve sundt året rundt. Som abonnent får du adgang til både site og app:
Læs mere om det nye I FORM

  • Videotræninger mellem 10 og 30 min.
  • Adgang til 1000+ sunde opskrifter
  • Mail med ny sund madplan hver uge
  • Gem favoritindhold – og find det let igen

Lige nu: Prøv 30 dage gratis


Newsletter background