TRÆNINGS-strategi

Varieret træning = større udbytte

20. juli 2016 af I FORM

Jævnlig løbetræning på en fast rute er en udmærket fedtforbrænder. Du kan dog med enkle midler løfte udbyttet af din træning helt gevaldigt og som en positiv sidegevinst få en langt mere harmonisk kropsbygning.

Nedsat skaderisiko og øget træningsglæde er andre kontante fordele, og det allerbedste er, at det ikke nødvendigvis kræver ekstra tid.

Hemmeligheden er: Variation

I FORM’s fedtforbrændende træningsstrategi er opbygget af fire punkter, hvert med sit vigtige formål. Hemmeligheden bag strategien er nemlig variation, både i form af træningsformer og varierende intensiteter. Sådan bør du træne:

  1. Udholdenhedstræning: 2-3 timer om ugen
  2. Styrketræning: 2 x 45 min. om ugen
  3. Hverdagsaktivitet: Min. 30 min. pr. dag + generelt mere aktivitet
  4. Intervaltræning: 1-2 gange om ugen


Herunder kan du læse, hvordan de enkelte træningsmetoder hjælper dig aktivt i fedtforbrændingen, og hvordan du skal få dem praktiseret.

Sunde ambitioner for 2019? Hjælpen er her!

Måske er du interesseret i...

I FORM anbefaler

Fandt du ikke det, du ledte efter? Søg her: