Derfor skal du træne dine baller

Der er ikke kun en udseendemæssig gevinst ved at træne dine baller faste – du vinder også på din træning.

Stram ballerne op for din trænings skyld.

3 grunde til at træne dine baller

Du øger din forbrænding

Den store ballemuskel, gluteus maximus, er kroppens største muskel, og jo mere veltrænet den er, jo højere vil din forbrænding blive. Dermed har du lettere ved at komme ned i fedtmasse.

Du bliver en hurtigere løber

– især op og ned ad bakker, hvilket kræver stor styrke og eksplosivitet. Desuden får du generelt lettere ved at bevæge dig i dagligdagen.

Du sænker din risiko for skader

Mange af os bruger ikke ballerne i hverdagsbevægelserne. Hvis ballerne ikke bliver aktiveret, som de burde, når du går eller løber, bevæger du dig på en mere uhensigtsmæssig måde, og dermed øger du din risiko for at blive skadet.

Nu er det blevet lettere at leve sundt!

I FORMs vigtigste mission er at gøre sundheden overskuelig. Derfor har vi lavet et nyt online univers, hvor du får viden og værktøjer, der motiverer til at leve sundt året rundt. Som abonnent får du adgang til både site og app:
Læs mere om det nye I FORM

  • Videotræninger mellem 10 og 30 min.
  • Adgang til 1000+ sunde opskrifter
  • Mail med ny sund madplan hver uge
  • Gem favoritindhold – og find det let igen

Lige nu: Prøv 30 dage gratis


Newsletter background