Sådan bliver du mere udholdende

Maraton, ironman eller en 100 km lang vandretur? Alt er inden for din rækkevidde, hvis du træner din udholdenhed.

Og klar drømmedistancen! Med det her program forbereder du dine muskler på bedste måde.

Målet er at få kroppens muskler til at arbejde i længere tid uden at syre til, og midlet er mange gentagelser med lav vægt.

Sådan skal du lave øvelserne:

  • Lav 15-20 gentagelser.
  • Du skal lave mange gentagelser med mindre vægt, så du træner din iltforsyning og din evne til at fortsætte træningen, selv om du ophober mælkesyre i musklerne.
  • Følg programmet 2-3 gange om ugen.

Vi har træningsprogrammer til løb, styrketræning, yoga og crossfit - og meget mere. Find dit nye træningsprogram her og nå i mål med din træning.

Du finder alle 5 øvelser på video herunder.

Øvelse 1: Squat med hold og ryk
Øvelse 2: Bagudgående lunge
Øvelse 3: Gående planke
Øvelse 4: Diagonalløft
Øvelse 5: Ro-crunch

Nu er det blevet lettere at leve sundt!

I FORMs vigtigste mission er at gøre sundheden overskuelig. Derfor har vi lavet et nyt online univers, hvor du får viden og værktøjer, der motiverer til at leve sundt året rundt. Som abonnent får du adgang til både site og app:
Læs mere om det nye I FORM

  • Videotræninger mellem 10 og 30 min.
  • Adgang til 1000+ sunde opskrifter
  • Mail med ny sund madplan hver uge
  • Gem favoritindhold – og find det let igen

Lige nu: Prøv 30 dage gratis


Newsletter background