Swingtoss med babybell

Så længe du holder dit barn forsigtigt og sørger for at gribe det igen, er der utrolig mange gevinster at hente ved denne øvelse - både for dig selv og barnet.

Kvinde svinger barn

Svingtoss

Du træner

Mave, ryg, bi- og triceps.

Sådan gør du

  • Grib fat med begge hænder lige under babys arme.
  • Bøj dig forover med ret ryg, og sving baby mellem benene.
  • Slap af i skuldre og arme, og skyd hoften frem, så baby svinger op i luften.
  • Hele bevægelsen skal nemlig komme fra hoften.
  • Efter lidt øvelse kan du tilsætte et kast: Når baby er i vandret, træk hende ind mod dig, og stød hende fra dig i skulderhøjde.
  • Antal: 10-15.

Nu er det blevet lettere at leve sundt!

I FORMs vigtigste mission er at gøre sundheden overskuelig. Derfor har vi lavet et nyt online univers, hvor du får viden og værktøjer, der motiverer til at leve sundt året rundt. Som abonnent får du adgang til både site og app:
Læs mere om det nye I FORM

  • Videotræninger mellem 10 og 30 min.
  • Adgang til 1000+ sunde opskrifter
  • Mail med ny sund madplan hver uge
  • Gem favoritindhold – og find det let igen

Lige nu: Prøv 30 dage gratis


Newsletter background