Swingtoss med babybell

Så længe du holder dit barn forsigtigt og sørger for at gribe det igen, er der utrolig mange gevinster at hente ved denne øvelse - både for dig selv og barnet.

Kvinde svinger barn

Svingtoss

Du træner

Mave, ryg, bi- og triceps.

Sådan gør du

  • Grib fat med begge hænder lige under babys arme.
  • Bøj dig forover med ret ryg, og sving baby mellem benene.
  • Slap af i skuldre og arme, og skyd hoften frem, så baby svinger op i luften.
  • Hele bevægelsen skal nemlig komme fra hoften.
  • Efter lidt øvelse kan du tilsætte et kast: Når baby er i vandret, træk hende ind mod dig, og stød hende fra dig i skulderhøjde.
  • Antal: 10-15.

Bliv sund og stærk med I FORM!

I FORMs vigtigste mission er at gøre sundheden overskuelig. I vores online univers får du viden og værktøjer, der gør det let at leve sundt. Som abonnent har du fri adgang til både site og app.

På vores site og app får du bl.a.:

  • Over 100 videotræninger på 5 til 40 min.
  • Begyndervenlige løbeprogrammer med lydguide
  • Adgang til 1000+ sunde opskrifter
  • Mail med ny sund madplan – hver uge

Vil du vide mere om I FORM digital? Tjek her!

Newsletter background