Kvinde træner derhjemme
© iStock

Sådan bliver du mere morgenfrisk

Er dit energiniveau lidt lavt i hverdagene? Så start dagen med disse to øvelser.

9. marts 2017 af Anja Bruneskjold

Tiden om morgenen er sjældent det man har mest af, men to minutter burde kunne prioriteres ind hos selv de travleste.

Start dagen med et stort glas vand, og vent med morgenmaden til efter træning.

De 2 øvelser

Alt, hvad det kræver, er 30 push-ups og 30 squats. Det tager ca. 2 minutter at udføre. Hvis du har energi og tid til det, kan du lave mere, eller kombinere øvelserne med planken eller andre styrketræningsøvelser.

Ved at lave de to øvelser hver morgen vil du mærke at dit energiniveau er højere end normalt, og at dine ben og arme også hurtigt bliver stærkere. Humøret vil sandsynligvis også stige et par grader og du vil være mere oplagt til at indtage jobbet eller dagens gøremål.

Det er selvfølgeligt forskelligt, hvilken form for træning vi foretrækker. Disse 2 øvelser kan laves overalt. Er du mere til nogle gode rolige stræk at vågne på, se artiklen her.

God træning!

Derfor er dit træningstøj ikke helt ligegyldigt ...

Du kender måske nogle af disse situationer fra din træning: Stropper, der skærer i din skulder, en t-shirt, der klæber svedigt til din ryg, og at du for 17. gang hiver dine bukser op, fordi de kryber ned. Så er det nok på tide at forære dig selv noget nyt træningstøj.

LIGE NU får du nemlig et par stilrene, højtaljede tights og en lækker, løstsiddende træningstop i TOPKVALITET + 4 numre af I FORM, fyldt med inspiration til en sundere hverdag, effektive træningsprogrammer og lækre opskrifter for bare 149 kr. + 49,50 i porto (i alt 198,50 kr.). Men skynd dig, så godt et tilbud ligger ikke længe på hylden.

Ja tak, vis mig tilbuddet NU!

Sunde ambitioner for 2018? Hjælpen er her!

Måske er du interesseret i...

I FORM anbefaler