Get up, sit up med babybell

Denne øvelse er både sjov og effektiv for dig og barnet. Se her, hvordan du træner med dit barn.

Kvinde ligger og løfter barn

Get up, sit up

Du træner

Mave, bi- og triceps.

Sådan gør du

  • Læg dig på ryggen med strakte ben, og grib fat om baby med begge hænder.
  • Rul dig nu op med ryggen, så du til sidst kommer helt op at sidde.
  • Det er vigtigt, at du først ruller op med det øverste af ryggen og derefter med det nederste af ryggen.
  • Du skal også sørge for at få opbygget nok fart i begyndelsen af rullet, ellers bliver øvelsen nærmest umulig at gennemføre.
  • Antal: 10-15 (kan du lave flere, så udfør øvelsen med blot én hånd).

Nu er det blevet lettere at leve sundt!

I FORMs vigtigste mission er at gøre sundheden overskuelig. Derfor har vi lavet et nyt online univers, hvor du får viden og værktøjer, der motiverer til at leve sundt året rundt. Som abonnent får du adgang til både site og app:
Læs mere om det nye I FORM

  • Videotræninger mellem 10 og 30 min.
  • Adgang til 1000+ sunde opskrifter
  • Mail med ny sund madplan hver uge
  • Gem favoritindhold – og find det let igen

Lige nu: Prøv 30 dage gratis


Newsletter background