Get up, sit up med babybell

Denne øvelse er både sjov og effektiv for dig og barnet. Se her, hvordan du træner med dit barn.

Kvinde ligger og løfter barn

Get up, sit up

Du træner

Mave, bi- og triceps.

Sådan gør du

  • Læg dig på ryggen med strakte ben, og grib fat om baby med begge hænder.
  • Rul dig nu op med ryggen, så du til sidst kommer helt op at sidde.
  • Det er vigtigt, at du først ruller op med det øverste af ryggen og derefter med det nederste af ryggen.
  • Du skal også sørge for at få opbygget nok fart i begyndelsen af rullet, ellers bliver øvelsen nærmest umulig at gennemføre.
  • Antal: 10-15 (kan du lave flere, så udfør øvelsen med blot én hånd).

Bliv sund og stærk med I FORM!

I FORMs vigtigste mission er at gøre sundheden overskuelig. I vores online univers får du viden og værktøjer, der gør det let at leve sundt. Som abonnent har du fri adgang til både site og app.

På vores site og app får du bl.a.:

  • Over 100 videotræninger på 5 til 40 min.
  • Begyndervenlige løbeprogrammer med lydguide
  • Adgang til 1000+ sunde opskrifter
  • Mail med ny sund madplan – hver uge

Vil du vide mere om I FORM digital? Tjek her!

Newsletter background