Udover at give dig en krop med flotte muskler, kan kettlebells også fjerne muskelsmerter i skuldre og nakke.

Kettlebell jager din musearm væk

Jag musearmen væk med en kettlebell - opskriften er en enkelt svingøvelse tre gange om ugen 15 gentagelser pr. gang.

28. februar 2013 af I FORM

SVINGØVELSE MED KETTLEBELL

  • Belastning

    Vælg en kettlebell som du kan tage 15 gentagelser med, med en arm.

  • Sådan gør du
    Stil dig med hoftebreddes afstand mellem fødderne med en kettlebell placeret foran dig på gulvet. Bøj let i benene, skyd hoften tilbage og brystet frem.
    Tag fat i kettlebellen med den ene hånd og sving den tilbage mellem benene.
    Rejs dig hurtigt op igen, mens du lader kettlebellen svinge op til skulderhøjde. Kig lige frem og hold den modsatte arm ude til siden. Lad så kettlebellen svinge tilbage mellem benene, mens du bøjer benene igen og skyder hoften tilbage.

  • Fokus
    Spænd op i maven og hold hovedet i forlængelse af kroppen.

Sunde ambitioner for 2019? Hjælpen er her!

Måske er du interesseret i...

Hvor kan du bedst lide at træne?


I FORM anbefaler

Fandt du ikke det, du ledte efter? Søg her: