Læs også

Dips

Forvandlingsskolen del 4

Tab mere fedt med vores unikke koststrategi og timing af kredsløbstræning.

23. august 2010 af I FORM

Øvelserne

Det er i alt 13 øvelser her i fase 4: 11 af øvelserne ser du på video med tilhørende øvelsesbeskrivelse til højre på siden. De resterende 2 ser du på billeder med øvelsesbeskrivelse nederst på siden. Mange af øvelserne kender du allerede fra de tidligere faser af forvandlingsskolen

Træningsprogram

Her finder du dit program for fase 4 af forvandlingsskolen


Det går du ind til

  • Du styrketræner tre gange om ugen og laver desuden to gange intervaltræning pr. uge. Se øvelser nedenfor.
  • Du skal i fitnesscenter.
  • Du træner hele kroppen til hver træning.


Spark til kredsløbet tirsdag og lørdag

  • Tirsdag Ro-intervaller: 3 x 500 m (1 min.s pause imellem). Øg en omgang
    hver uge, så du laver 4 x 500 m i næste uge, osv.
  • Lørdag Ro-intervaller: 10 x (30 sek. så hurtigt, du kan + 30 sek. roligt).
    Øg med to omgange hver uge, så du laver 12 intervaller i næste uge, osv.
  • NB Husk at varme op og køle ned med ca. 10 min.s rolig kredsløbstræning.


Kosten er lige så vigtig som træningen

På ugens første fire dage spiser du sundt og fedtfattigt med masser af proteiner og grønsager for at holde fedtprocenten lav.

Sunde ambitioner for 2019? Hjælpen er her!

Måske er du interesseret i...

I FORM anbefaler