Få stærke baller med I FORMs ballecamp

Drømmer du om stærke, faste baller, så start i dag med første del af vores effektive ballecamp. Dine to første øvelser er sideløb og et-bens squat.

Kvinde laver balleøvelser.

BALLECAMP Kom godt i gang med ballecampen med øvelserne sideløb og et-bens squat. I de næste fem afsnit bliver øvelserne stadigt mere udfordrende.

I FORMs ballecamp er delt op i seks afsnit. I hvert afsnit får du to øvelser, som styrker dine ballemuskler og lårmuskler.

Øvelserne stiger i sværhedsgrad fra gang til gang. Hænger du i, kan du glæde dig til både at få mere faste og velformede baller – og ikke mindst stærkere baller og lår, hvilket gavner dig i alle hverdagens gøremål.

Vi anbefaler, at du laver programmet fire gange om ugen, men lav det gerne hver dag, hvis du har tid. Når du føler dig stærk nok, og at du mestrer programmet, kan du rykke videre til næste program, der vil være mere udfordrende.

Herunder finder du alle 6 programmer.

Få stærke baller med I FORMs ballecamp

Ballecamp

Del 1

Kom godt i gang med ballecampen med øvelserne sideløb og et-bens squat. Det første program i vores ballecamp er lavet til begyndere og øvede, og det styrker især dine baller og lår.

GÅ TIL TRÆNINGEN HER.

Firehydrant

Del 2

De to næste øvelser i vores effektive ballecamp er øvelserne pop squat og fire hydrant, som du helt sikkert kan mærke i morgen...

GÅ TIL TRÆNINGEN HER.

Del 3

Tredje afsnit af vores effektive ballecamp byder på øvelserne skater lunge og squat med benløft til siden. Til øvelserne skal du bruge en elastik.

GÅ TIL TRÆNINGEN HER.

Del 4

Her i fjerde afsnit skal dine baller prøve kræfter med øvelserne skiers og surrender squat. Programmet er hårdt, men effektivt og tager kun lidt over 6 minutter. God fornøjelse!

GÅ TIL TRÆNINGEN HER.

Del 5

Nu sætter slutspurten ind i vores ballecamp. Her i femte afsnit skal dine baller prøve kræfter med øvelserne høje knæ og et-bens dødløft.

GÅ TIL TRÆNINGEN HER.

Del 6

Tjek 6. og sidste afsnit af I FORMs effektive ballecamp, hvor både puls og baller kommer på overarbejde. her skal du bruge en kettlebell.

GÅ TIL TRÆNINGEN HER.

    Newsletter background