Nye former for Zumba

Er du også blevet bidt af Zumba? Så er her 6 nye former til dig

18. september 2012 af I FORM

Aquazumba

Klassiske Zumba-trin laves i et bassin med vand op til navlen. Fokus er på øvelser for overkroppen, da det er svært at bevæge benene under vand.

Zumba Toning

Små håndvægte sikrer muskeltræning og en øget hårdhed i træningen. Vægtene rasler, så de samtidig kan bruges som maracas (rysteinstrument fyldt op med frø eller sten).

Få 3 nr. IFORM + Zumba® Fitness Exhilarate™ Special Edition DVD og CD


Zumba in the Circuit

Cirkeltræning med skiftevis dans og styrketræning. Varer i 30 min., da der gives fuld gas.

Zumb’Atomic

Zumba for børn. Målet er at styrke børns selvtillid og koordina-tionsevne gennem sjove dansetrin.

Zumba Gold

Målrettet ældre, svagelige og handicappede. Skånsom træning med low-impact og lette dansetrin, hvor alle kan følge med. Fokus på at forbedre konditionen, styrke hjertet og gennem-arbejde musklerne i hofter, ben og arme.

Zumba Sentao

Tag de velkendte rytmer og dansetrin fra Zumba. Tilføj en helt almindelig, stabil stol og øvelser, der strammer musklerne op. Du kan bruge Zumba Sentao til at give dig et baldeløft. Fordi du har stolen at støtte dig til, når du laver fx squats og lunges, kan du komme dybere ned, end du ellers ville. Det er en rejse i at få tonet og strammet musklerne, som tillader alle mennesker at være med, uanset niveau. Du kan få det lige så hårdt, som du har lyst til.

Sunde ambitioner for 2018? Hjælpen er her!

Måske er du interesseret i...

I FORM anbefaler