3 tips: Mål din søvn

Det er ikke kun dine aktiviteter, du kan måle med en selftracker. Det fikse armbånd kan også være en hjælp i jagten på god nattesøvn. Her er tre tips til hvordan.

19. juni 2014 af I FORM-redaktionen

  • 1. Fortæl dit armbånd, når du går i seng, og behold det på under dynen. De fleste selftrackere kan måle din søvn i løbet af natten – nogle endda i detaljer i forhold til dine dybe og lette søvnfaser.
  • 2. Brug den tilhørende app til at få en grafisk præsentation af din søvn over længere tid. Det giver et godt overblik over det typiske søvnmønster.
  • 3. Når du køber selftracker, så gå efter en med vækkeursfunktion. På den måde kan du vågne blidt af dit vibrerende håndled.

Sov bedre med i FORM!

Halvdelen af os sover ikke så godt og længe, som vi har brug for. Derfor har vi dedikeret et vores oktoberudgave af I FORM til søvnen! Glæd dig til at blive klogere på den gode søvn, og få eksperterne bedste råd til, hvordan du sover bedst muligt. Du får bl.a.:

  • Fakta: Hvor meget søvn får vi - og hvor meget har vi brug for? Hvad sker der i kroppen under den gode søvn - og hvad sker der med os, når vi sover dårligt?

  • Sove-stillinger: Stor oversigt - hvad betyder de forskellige stillinger for din søvn?

  • Powernap: 20 minutter kan redde din energi. Se hvordan du gør.

  • Søvn-bootcamp: Vi hjælper tre trætte kvinder til en bedre søvn. Alle de effektive ekspertråd er lige til at kopiere!

Søvn-nummeret udkommer midt i oktober. Så bestil abonnement nu, hvis du vil være sikker på at at få det!



OBS: Gælder kun til og med 4. oktober!



Sunde ambitioner for 2020? Hjælpen er her!

Måske er du interesseret i...

I FORM anbefaler

Fandt du ikke det, du ledte efter? Søg her: