I FORM giver dig 8 kloge byttehandler i en sundere og mere naturlig retning.

Spis mere naturligt med 8 byttehandler

Mange fødevarer er ikke nær så naturlige, som de giver sig ud for. Men du kan heldigvis nemt og billigt finde et mere naturligt alternativ, som både gavner din figur og din sundhed.

21. november 2013 af Irene Brøndum

Naturlighed er i høj kurs, når vi vælger mad. Trangen til at spise friske råvarer og mad lavet fra bunden i stedet for kødklister og kemi vokser, både herhjemme og ude i den store verden. Spis naturligt = spis sundt Jo mere naturligt du spiser, des flere vitaminer og mineraler får du ud af din mad. De gode gevinster svinder nemlig ind, i takt med at en fødevare bliver forarbejdet, og forarbejdede fødevarer som pålæg, pølser og pulverpandekager tilsættes tit masser af sukker og salt. Sukker bliver tilsat af industrien, fordi de appellerer til dine smagsløg og får dig til at købe mere. Samtidig forlænger det produkternes levetid. Det er win-win for producenten, men ikke for dig! Når du spiser mere naturligt, kan du nærmest ikke undgå at få mindre sukker og salt, og dermed nedsætte din risiko for at udvikle fedme, hjerte-kar-sygdom og diabetes. Vi har håndplukket 8 madvarer, det er en god idé at styre udenom – og fundet 8 alternativer som leder dig i en mere sund og naturlig retning. [emediate] [emediate]

Se de 8 byttehandler

Sunde ambitioner for 2019? Hjælpen er her!

Måske er du interesseret i...

I FORM anbefaler