Spis dig til flotte resultater

Timingen af din mad er enormt vigtig for at opnå resultater.

14. juli 2010 af I FORM

Hvad du putter i munden, er bestemt ikke ligegyldigt, når du træner her i fase 2 af forvandlingsskolen.
For at opnå synlige resultater, skal du begrænse din fedtprocent og samtidig give musklerne rigeligt med brændstof.

Følg disse kostråd for at få det optimale ud af din træning

  • Få seks mindre måltider hver dag.
  • Spis en halv håndfuld protein til hvert måltid, fx kylling, grønne linser eller magre mælkeprodukter.
  • Spis en halv håndfuld rodfrugter eller hele fuldkorn, fx quinoa, hirse eller boghvede til hvert måltid.
  • Spis 1-2 håndfulde grønsager til hvert måltid og som snacks.
  • Drop fedt og fibre umiddelbart efter træningen, da de hæmmer optagelsen af næringsstoffer.
  • Spis sunde fedtstoffer, bl.a. fra avocado, fiskeolie, olivenolie samt nødder og kerner (fx valnødder, pekannødder og græskarkerner).

Sunde ambitioner for 2019? Hjælpen er her!

Måske er du interesseret i...

I FORM anbefaler

Fandt du ikke det, du ledte efter? Søg her: