Nyd med god samvittighed

Vejen til topform og sund livsstil er belagt med timevis af træning og sunde kostvaner, men der skal også være plads til pauser.

28. december 2011 af I FORM

Se, hvad I FORM foreslår, at du tillader dig af glæder - uden at ødelægge hverken form eller figur:

Kost - det må du gerne

  • Drikke et glas kakaomælk - gerne i forlængelse af træning.
  • Spise 1-2 stykker pålægschokolade til morgenmad, frokost eller mellemmåltid.
  • Nyde et rundstykke eller andet hvidt brød i weekenden eller ved særlige lejligheder.
  • Drikke 1-2 glas rødvin i forbindelse med en hyggelig middag.
  • Købe takeaway et par gange om måneden - på dage, hvor overskuddet mangler.


Træning - det må du gerne

  • Springe træningen over indimellem - hvis du husker at analysere, hvorfor det sker.
  • Træne, selv om du har lettere forkølelse - så længe du kun gør det for halv kraft.
  • Nyde dine uvaner uden at gøre dem til en fast rutine.
  • Droppe den intensive træning en gang eller to. prøv i stedet noget helt nyt og knap så intensivt.
  • Prioritere dig selv og din træning. Børn, familie og job skal ikke altid prioriteres først.

Hvis du vil se resultater hurtigt

Måske er du interesseret i...