Gør som I FORMs testpersoner. Følg Michelle Kristensens skræddersyede plan og vink farvel til mavedellen på 8 uger.

Sig farvel til mavedellen på 8 uger

Download både kost- og træningsplan, der fjerner din mavedelle. Du kan yderligere se videoklip af alle øvelser og få opskrifter til både morgen-, middags- og aftensmad.

Sådan virker kuren

Michelles metode består af et effektivt styrke- og konditionstrænings-program tre gange om ugen, konditionstræning i det fri fire gange om ugen og en hviledag. 


Hent programmet her

Uden mad og drikke duer planen ikke

Da kosten som regel udgør 80 procent af et vægttab, bad Michelle også de fem kvinder om at ændre deres kostvaner. Retningslinjerne er enkle:
  • Ingen stivelsesrige kulhydrater i form af bl.a. brød, knækbrød, kager, kartofler, pasta, ris, havregryn
  • Ingen sukker overhovedet. Hverken forklædt som læskedrikke, tørret frugt eller andet.
Til gengæld skal deltagerne spise masser af protein-kilder som kød og mejeriprodukter og også sørge for at få fedtstof i sine måltider. Følg de 5 kvinder, der kastede sig ud i projektet


--

I FORM anbefaler 

Indtager du for mange kalorier i løbet af dagen? Hvad enten du ønsker at tabe dig eller holde en stabil vægt, er I FORM Kostdagbog et ideelt redskab, til at skabe overblik over din kost og holde styr på dit daglige kalorieindtag. 

Prøv I FORM Kostdagbog 5 dage gratis 

Tema

Sunde ambitioner for 2018? Hjælpen er her!

Måske er du interesseret i...

Hvilken distance drømmer du om at løbe i år?


I FORM anbefaler