Det er næsten ikke til at tro, men med I FORMs 6-ugers-træningsprogram booster du forbrændingen, så du taber dig selv, når du holder pause.

Sæt fart på forbrændingen

Hvis du følger programmet i 6 uger - så booster du din forbrænding så meget, at du faktisk smider fedt i stedet for at tage på, når du synder.

3. november 2017 af I FORM

Følg I FORMs revolutionerende 6-ugers-program i ugerne op til ferier, højtider eller træningspauser, og boost din krop til at smide fedt frem for at tage på, når du ligger på langs.

Det lyder alt sammen for godt til at være sandt, men rent faktisk kan det lade sig gøre.

Hvis du træner efter vores revolutionerende 6-ugers-program i ugerne op til træningspausen, booster du kroppen til at smide fedt i stedet for at tage på. Uden at røre en finger eller skrue ned for kalorierne, når den står på hygge og afslapning!
Hent programmet herunder

Sådan skal du træne - dag for dag


  • Dit program er sammensat af tre dele - styrke, muskelvækst og kredsløb (fedtforbrænding).

  • Du træner mellem 12 og 60 minutter pr. træning.

  • Hårdhedsgraden skifter meget, så selv om du føler, at en træning pludselig er let og kort, så er det meningen. Programmet giver dig så meget træning som muligt på kortest tid. På den måde undgår du at komme ud i reel overtræning.

  • Vi anbefaler en kettlebell, men du kan også bruge en håndvægt eller vægtstang.

  • Brug samme kettlebell til alle øvelser. Begyndere: 8 kg. Øvede: 12 kg.
    Bruger du vægtstang: Begyndere: 12-15 kg. Øvede: 20-25 kg.

Hvis du vil se resultater hurtigt

Måske er du interesseret i...