Løbsko til dig der pronerer let

Klik dig igennem galleriet for at se hvad I FORMs testpanel synes om skoene til dig der pronerer en lille smule.

24. marts 2015 af I FORM

Løbere med let pronation

Let pronation – til løberen, som lander på ydersiden af hælen og falder lidt indad i skridtafviklingen. Her er der behov for ekstra støtte og stabilitet - især på indersiden.

Vil du vide mere om skoene?

Download I FORMs guide og få:

  • Hele produktbeskrivelsen
  • Pris
  • Testpanelets vurdering af skoene
  • Se alle testvinderne


Adidas Adistar Boost
Adidas Adistar Boost "Skoen er super komfortabel og det sokkelignende materiale på skoens forfod gør, at skoens åndbarhed er helt fin. Skoen er måske en lille smule i den tunge ende, men det er noget, jeg sagtens kan leve med, fordi skoen samlet set er super lækker."
NB 1080v5
NB 1080v5 "Skoen sidder godt på foden, hælkappen støtter og holder foden fast. Der er mulighed for at stramme ekstra over vristen, hvis du godt kan lide fornemmelsen af støtte, og at være fuldstændig fixeret."
Nike Lunarglide 6
Nike Lunarglide 6 "Jeg får god støtte i svangen. Hælkappen er ret fleksibel, blød og støttende på samme tid, så jeg føler at den tilpasser sig hælen hver gang jeg lander."
Newton Kismet
Newton Kismet "Pasformen er super, da der er god plads til tæerne, samtidig med at skoen sidder til på foden. Det er en super sko at løbe hurtigt i, og hvis du vil arbejde med din teknik. Man kommer automatisk til at tage kortere skridt og lande mere på midt- og forfod."
Saucony Guide 8
Saucony Guide 8 "En rigtig dejlig sko, super åndbar og vejer næsten ingenting. En anelse højt hældrop til mig, jeg løber normalt 6 mm. Men på en lang tur er det en stor fordel."

Nå dine mål i 2017

Måske er du interesseret i...