Kvinde laver yoga med høj puls
© wichmann+bendtsen

Yoga-program, der giver høj puls

Vi tager yoga i en ny retning og får pulsen helt op at ringe. Glæd dig til et skræddersyet program, som for alvor får sveden frem, uden at du skal okse derudad. Øvelserne er effektive, og med blot et 15 minutters træning giver du kalorierne kamp til stregen.

1. marts 2017 af Susanne Lidang

Høj puls med yoga

Afspænding og meditation. Det er oftest det, vi forbinder yoga med, men den populære træningsform er så meget mere. Vi har skræddersyet et yoga-program, som fyrer godt op for din forbrænding. Yoga-øvelserne er dynamiske, og ud over en høj puls forbedrer du også styrke, smidighed og balance undervejs. 

Er du til de mere rolige yogaprogrammer, så find dem her.

Yoga-programmet kan laves på bare 15 minutter 

Programmet har den store fordel, at det kan laves alle steder og ikke snupper meget tid fra en travl kalender. Øvelserne er intense, og det tager dig ikke mere end cirka et kvarter at køre hele programmet igennem. Det er nok til at give dig en effektiv træning, og hvis du laver programmet tre-fire gange om ugen, vil det ikke blot sætte gang i din forbrænding men også styrke din hjertesundhed. 

Download yoga-programmet herunder

Sådan får du succes med dit løb

Måske er du interesseret i...