5 trin til twisted sister med yogaskolen

5 øvelser til twisted sister

Løber eller kontorslave? Her er en øvelsesserie, der kan gøre underværker for en stiv krop. Med I FORMs Yogaskole hjælper vi dig gennem fire øvelser, så du til sidst kan prøve kræfter med twisted sister.

8. oktober 2015 af Louise Fjendbo

Kom i form med yogaskolen

Programmet er bygget op af fire hjælpeøvelser og en slutøvelse, nemlig Twisted Sister. Lav dem i den viste rækkefølge. Hver øvelse gør kroppen klar og varmer den op til at udføre slutøvelsen. Det er vigtigt, at du følger instruktionerne nøje – og mindre vigtigt, om du kan lave stillingerne fuldt ud – dit fokus skal ligge på at bevæge din krop korrekt.

Sådan gør du

  • Du har brug for en yogamåtte og evt. et bælte.
  • Lav gerne øvelserne hver dag – det vil tage dig omkring 20 minutter – men 3-4 dage om ugen giver også god effekt.
  • De dage, hvor du dyrker din vanlige træning, kan du med fordel lægge yogaøvelserne i forlængelse, så kroppen er varm.
  • Øvelserne er dog så skånsomme, at du godt kan lave dem uden opvarmning. Lav gerne to runder, hvis du har lyst.

Tema

Hvis du vil se resultater hurtigt

Måske er du interesseret i...