5 trin til fuld bro med yogskolen

5 øvelser til fuld bro

Lever du altid dit liv en lille smule foroverbøjet? Med I FORMs Yogaskole hjælper vi dig gennem fire hjælpeøvelser, så du til sidst kan lave en fuld bro, og gå rank ud af døren og trække vejret helt ned i maven.

22. oktober 2015 af Louise Fjendbo

Kom i form med yogaskolen

Programmet er bygget op af fire hjælpeøvelser og en slutøvelse, nemlig Fuld Bro. Lav dem i den viste rækkefølge. Hver øvelse gør kroppen klar og varmer den op til at udføre slutøvelsen. Det er vigtigt, at du følger instruktionerne nøje – og mindre vigtigt, om du kan lave stillingerne fuldt ud. Dit fokus skal ligge på at bevæge din krop korrekt.

Sådan gør du

  • Du har brug for en yogamåtte og evt. et bælte.
  • Lav gerne øvelserne hver dag – det vil tage dig omkring 20 minutter – men 3-4 dage om ugen giver også god effekt. De dage, hvor du dyrker din vanlige træning, kan du med fordel lægge yogaøvelserne i forlængelse, så kroppen er varm.
  • Øvelserne er dog så skånsomme, at du godt kan lave dem uden opvarmning. Lav gerne to runder, hvis du har lyst.

Tema

Sådan får du succes med dit løb

Måske er du interesseret i...