Kvinde står stille på løbetur og kigger på sit løbeur
© iStock

Læsernes personlige mål med træningen

Har du et egentligt mål med din træning? Vi har spurgt jer læsere om, hvad jeres personlige træningsmål er. Læs med og bliv inspireret.

2. oktober 2017 af Anja Bruneskjold

Du har garanteret også et personligt mål med din træning. Eller træner du bare uden rigtig at tænke så meget over, hvad du egentlig ønsker at opnå med dine anstrengelser? Vi har spurgt jer læsere på Facebook om, hvad JERES personlige mål med træningen er. Måske kan det være med til at inspirere dig eller andre læsere til at finde det helt perfekte træningsmål.

Mette Skougaard Jensen: “Jeg vil gerne have mere energi.”

AB Andersen: “Jeg håber at finde en talje.”

Therése Boman: “Jeg vil gerne føle mig godt tilpas og have mere energi i min hverdag.”

Lotte Winther Riis Klausen: “Jeg vil gerne have mere styrke og velvære.”

Weronica Olofsson: “Jeg har i mange år været overvægtig, men har tabt mig næsten 60 kg. Nu vil jeg gerne belønne min krop og bygge den op igen ved at træne.”

Christine Nina Andreasson-Matuszewski: “Jeg vil gerne holde kroppen i form og samtidig undgå, at min skulderskade bliver værre.”

Anni Lindman: “Jeg vil gerne bare opnå en generel, god styrke.”

Ellen Merete Juul: “Jeg vil gerne have en sund sjæl i et sundt legeme.”

Der er altså mange årsager til, hvorfor I træner. Og mange af jer har også forskellige mål med træningen. Flere af jer ønsker dog blot at holde jer sunde og energiniveauet i top. Det mål har mange af os her på redaktionen også. Vi vil gerne holde os i gang og være sunde, raske og stærke.

Hvad er dit personlige træningsmål?

Hvis du vil se resultater hurtigt

Måske er du interesseret i...