Vink farvel til de flade baller med IFORMs booty camp.

Vejen til faste baller

Kys dine flade baller farvel allerede i dag, og kast dig ud i I FORMs benhårde balle-bootcamp. Spurt, spæn, løft, sving, pres og støn dig gennem programmet, mens du fokuserer på målet: flotte, runde og spændstige baller.

22. oktober 2014 af Michelle Kristensen
De fleste af os sidder ned på numsen dagen lang med det resultat, at den bliver større og større, fladere og fladere. Det er der god grund til at gøre noget ved. For ikke nok med at en velformet numse ser langt flottere ud i cowboybukser: En velformet numse er også en muskuløs numse, der gør det muligt for os at bevæge os bedre, nedsætter risikoen for diverse skader og øger vores forbrænding.

Find træningsprogrammet her

Sådan skal du træne

  • Lav de 4 øvelser 2 gange om ugen i 8 uger.
  • Ved hver træning laver du 4 runder i alt med de 4 øvelser.
  • Hold 30 sekunders pause, hver gang du skifter øvelse.
  • Lav 12 gentagelser af øvelse 1-3 og 20 gentagelser af øvelse 4 i hver runde.

Tema

Hvis du vil se resultater hurtigt

Måske er du interesseret i...