Kombinerer du øvelserne med vores skræddersyede løbeprogram, finder du hurtigt formen igen efter en pause.

8 seje øvelser der får dig i topform

Udnyt dit ferieoverskud ved at kickstarte nye træningsvaner, der sender din form i top, og fylder dig med velvære i hverdagen.

5. august 2013 af Sarah Galán

Kom godt fra start med disse 8 øvelser + løbeprogram. Programmerne er udviklet for både begyndere og øvede, så væk med undskyldningerne og på med løbeskoene!

Kombiner øvelserne med din løbetur, fx når du løber forbi en bænk, en træstub eller en stor sten. Eller lav øvelserne før eller efter løbeturen hjemme i din stue.
Hent løbeprogammet her


Sådan skal du træne


  • Både begyndere og øvede skal lave øvelserne 3 gange om ugen.

  • Du skal gennemføre 6 træningspas om ugen: 3 x styrketræning med øvelser + 3 x løb.

  • Er du ikke vant til at træne, så følg begynderprogrammet med færre gentagelser af hver øvelse samt gåpauser på løbeturene.

  • For at din krop kan nå at restituere, skal du holde 2 hviledage hver uge, og derfor have mindst én dag om ugen, hvor du både løber og laver øvelserne.

  • Det eneste udstyr du har brug for er en bænk, en flaske vand og en sten eller en håndvægt.

Sunde ambitioner for 2018? Hjælpen er her!

Måske er du interesseret i...

Hvor ofte spiser du kød?


I FORM anbefaler