Kvinde træner derhjemme
© iStock

Sådan bliver du mere morgenfrisk

Er dit energiniveau lidt lavt i hverdagene? Så start dagen med disse to øvelser.

9. marts 2017 af Anja Bruneskjold

Tiden om morgenen er sjældent det man har mest af, men to minutter burde kunne prioriteres ind hos selv de travleste.

Start dagen med et stort glas vand, og vent med morgenmaden til efter træning.

De 2 øvelser

Alt, hvad det kræver, er 30 push-ups og 30 squats. Det tager ca. 2 minutter at udføre. Hvis du har energi og tid til det, kan du lave mere, eller kombinere øvelserne med planken eller andre styrketræningsøvelser.

Ved at lave de to øvelser hver morgen vil du mærke at dit energiniveau er højere end normalt, og at dine ben og arme også hurtigt bliver stærkere. Humøret vil sandsynligvis også stige et par grader og du vil være mere oplagt til at indtage jobbet eller dagens gøremål.

Det er selvfølgeligt forskelligt, hvilken form for træning vi foretrækker. Disse 2 øvelser kan laves overalt. Er du mere til nogle gode rolige stræk at vågne på, se artiklen her.

God træning!

I FORM anbefaler

Igen i år er træningstøj på mange ønskelister i julen. Et lækkert, feminint træningssæt kan være med til at højne din træningsmotivation og få dig til at føle dig godt tilpas under din træning. Lige nu kan du med et abonnement på I FORM få et yoga-sæt med, der består af lækre tights i opstrammende kvalitet og en blød og lækker yoga-trøje med åben ryg. Uanset om gaven er til dig selv eller en du holder af, så kan du netop nu få yoga-sættet samt fire numre af I FORM for kun 149 kr + porto.

Ja tak, vis mig tilbuddet. 

Hvis du vil se resultater hurtigt

Måske er du interesseret i...