Kvinde i håndstand, træplanker i baggrunden
© Jakob Helbig

Bomstærk med burpees

Tør du tage udfordringen op? Vær med i I FORMs 5-ugers burpee-challenge og vind en veltrænet og stærk krop på rekordtid.

27. juli 2016 af Marianne Korsgaard

Burpees til hele ugen

Programmet giver dig 7 forskellige burpees – 1 til hver dag i ugen. Du starter i uge 1 med hver dag at lave 10 gentagelser af dagens burpee, så hurtigt du kan. Herefter øger du antallet med 10 gentagelser pr. uge. I uge 2 skal du altså lave 20 burpees hver dag, og i uge 5 ender du med at lave 50 gentagelser hver dag. 

  • Uge 1 - 10 gentagelser
  • Uge 2 - 20 gentagelser
  • Uge 3 - 30 gentagelser
  • Uge 4 - 40 gentagelser
  • Uge 5 - 50 gentagelser

Det er vigtigt at varme op, inden du går i gang, fx med let løb, cykling eller led-opvarmning.

HUSK, for at få maksimalt udbytte er det vigtigt, at du laver dine burpees så hurtigt, som du kan. 

God fornøjelse!

Tema

Nå dine mål i 2017

Måske er du interesseret i...