Kvinde træner baller
Vil du have faste baller?

Så har vi fem effektive balleøvelser til dig

Få faste baller på 5 uger

Hvorfor træne lår og baller i timevis på crosstraineren, når du kan skyde genvej hjemme på stuegulvet med verdens ­5 mest effektive balleøvelser? Følg I FORMs super-seje program i 5 uger og få faste, runde baller og stramme lår på rekordtid.

24. august 2016
Hvilke øvelser er de allermest effektive til at aktivere og styrke ballemusklerne? 

Det satte forskere fra det amerikanske ACE (American Council on Exercise) sig for at undersøge. 

 Resultaterne har I FORMs træningsekspert Frida Hallqvist brugt til at udvikle et balleprogram med 5 supereffektive øvelser, hvor du bruger din egen kropsvægt som belastning.

Sådan skal du træne dine baller

I alle 5 balleøvelser er der flettet små pulsbevægelser ind. Det er effektiv syretræning, som styrker og former dine muskler.
  • Gennemfør hver øvelse med de nævnte antal løft, bøjninger og pulseringer. Lav 3 sæt.
  • Når du har gennemført 3 sæt af en balleøvelse, går du videre til næste øvelse.
  • Du skal gennemføre balleprogrammet 3 gange om ugen. Husk at holde en hviledag imellem.

Tema

Hvis du vil se resultater hurtigt

Måske er du interesseret i...