Kom i mål på din drømmetid

I FORM skyder løbefesten i gang med løbetræningsprogrammer til alle niveauer.

20. marts 2013 af I FORM

I FORM’s løbeekspert Martin Kreutzer har skabt tre 5-km-programmer, der giver dig alle chancer for at få succes på distancen – og det gælder, hvad enten du er begynder eller garvet løber. Det fantastiske ved 5-km-distancen er jo netop, at alle kan være med.

Løb 5 km uden pause


5 km på 30 minutter


5 km på 25 minutter

 

5 km på 3 måder

Som begynder kan du sagtens nå at træne dig op til at gennemføre 5 km uden pauser nu til foråret, mens den garvede løber kan finde masser af udfordringer i at sætte sig mål om at forbedre sin tid.

Skal 5-km-distancen løbes hurtigst muligt, kræver det absolut både viljestyrke, evnen til at presse sig selv og en del seriøs træning for at nå i mål.

Sæt dig et mål med din træning nu, køb et startnummer, og begynd at træne.

Du får ikke bedre motivationsfaktor til at komme ud ad døren og nyde din træning end tanken om, at du snart skal løbe i mål med armene over hovedet.

Sunde ambitioner for 2018? Hjælpen er her!

Måske er du interesseret i...

Hvor ofte spiser du kød?


I FORM anbefaler