Sjip dig i form

Et sjippetov er et effektivt lille redskab til at få pulsen op og fedtforbrændingen i vejret. Hop dig igennem vores effektive program med 6 sjove, sveddryppende sjippeøvelser, som er lige til at gå i gang med - uanset hvor du er.

18. maj 2015 af Krisztina Maria

Kom godt i gang med at sjippe

Følgende seks sjippeøvelser skal udføres umiddelbart efter hinanden. Sørg for, at pauserne mellem øvelserne er minimale, så du holder pulsen oppe. Du skal udføre hver øvelse i 30-90 sekunder, alt afhængigt af din form. Efter en runde med alle 6 øvelser holder du en kort pause og starter så forfra på runden igen. Du skal gennemføre mellem 3 og 5 runder. Det samlede program vil tage dig mellem 20 og 35 minutter at gennemføre. Hav gerne et stopur foran dig, så du kan holde styr på tiden. Jo bedre form du vil i, jo mere intenst laver du øvelserne. Med tiden kan du prøve at sjippe lidt længere tid hver gang og holde lidt kortere pauser. For at forbedre dig, forbrænde mere og komme i god form kræver det nemlig, at du bliver ved med at udfordre dig selv. Hvor mange gange om ugen du skal lave programmet, og hvor mange minutter du skal træne, kommer an på din grundform og på, hvad du vil have ud af sjippetræningen.

Tema

Måske er du interesseret i...