Udhvilet efter ferien? Så er det bare med at komme i gang...

Kom i topform igen efter ferien

Har du måtte holde en pause fra dit løb på grund af en skade eller manglende tid? Kom i topform med dette træningsprogram, der får dig i god form på kun 6 uger.

5. august 2013 af Sarah Galán
Frida Hallqvist pisker dig gennem et træningsprogram, tilrettelagt for både øvede og begyndere der får dig i god form på kun 6 uger, så på med løbeskoene og kom i gang!

Trin 1: Løbeprogram

Trin 2: Øvelser


Sådan skal du træne

  • Både begyndere og øvede skal lave øvelserne 3 gange om ugen.
  • Du skal gennemføre 6 træningspas om ugen: 3 x styrketræning med øvelser + 3 x løb.
  • Er du ikke vant til at træne, så følg begynderprogrammet med færre gentagelser af hver øvelse samt gåpauser på løbeturene.
  • For at din krop kan nå at restituere, skal du holde 2 hviledage hver uge, og derfor have mindst én dag om ugen, hvor du både løber og laver øvelserne.
  • Du kan kombinere øvelserne med din løbetur, fx når du løber forbi en bænk, en træstub eller en stor sten. Eller lav øvelserne før eller efter løbeturen hjemme i din stue.

Tema

Hvis du vil se resultater hurtigt

Måske er du interesseret i...