kvinde går op ad bakke, gåprogram
© Jakob Helbig

Gå dig i løbeform

Den er god nok. En gåtur kan være ligeså effektiv som en løbetur. Følg I FORMs gang-program og oplev et mærkbart konditionsløft på ingen tid.

29. juni 2016 af Martin Kreutzer

Boost din form på 6 uger

Du kan gå lige på træningspasset uden opvarmning. Programmet er nemlig så smart indrettet, at du begynder med almindelig rask gang i hvert pas, og det fungerer samtidig som opvarmning af led, sener og muskler. Det er en god idé at holde en hviledag mellem træningerne.

Få populært Garmin løbeur + 12 nr. af I FORM – kun 499,00 kr. + 49,50 i porto og eksp. I alt 548,50 kr.

Sådan skal du træne

2 x intervalgang + en ”fri” dag til styrketræning eller pilates pr. uge. 

Få hele dit 6 ugers træningsprogram her.

Intervalgang er genial slankemotion

Intervalgang egner sig fremragende til at sætte skub i vægttabet. De få minutters udbrud for fuld udblæsning, der er indlagt i træningspasset, får nemlig kalorieforbruget pr. minut til at tordne i vejret. I et forsøg tabte en gruppe forsøgspersoner gennemsnitligt næsten 4,5 kg på 16 uger med intervalgang som den eneste livsstilsændring. Samtidig steg deres kondital med over 15 procent.

Træningen giver desuden et gevaldigt løft til ballerne – især når der står bakkeintervaller på programmet.


Hvis du vil se resultater hurtigt

Måske er du interesseret i...