Bliv bomstærk i ferien

Fitnesscenter og træningsmakker kan synes langt væk, når du holder ferie, men heldigvis kan du nemt holde træningen ved lige.

19. juli 2016 af I FORM

Fitnesscenter og træningsmakker kan synes langt væk, når du holder ferie, men heldigvis kan du nemt holde træningen ved lige.

I FORM har allieret sig med personlig træner Britt Schou, der giver dig seks effektive øvelser, som gør dig superstærk i din ferie.

Træningsredskaberne er endda lige ved hånden!

Sådan gør du


Britt Schou anbefaler, at du laver øvelserne som cirkeltræning med 30 sekunder til hver øvelse.

Det er vigtigt, at du tager de 6 øvelser hurtigt efter hinanden - på den måde får du et højintensivt træningsinterval på 3 minutter. Intervallet gentager du 4-6 gange afhængigt af din grundform.

Du kan også lave øvelserne enkeltvis eller i forlængelse af hinanden efter en løbetur.

Her skal du have fokus på råstyrken i stedet for hurtigheden. Hver øvelse tages her 3 x 8-10 gange, inden du går videre til næste øvelse.

Sunde ambitioner for 2018? Hjælpen er her!

Måske er du interesseret i...

Hvor ofte spiser du kød?


I FORM anbefaler