Cookie- og privatlivspolitik






Stress

Vennerne

Vær mere aktive sammen. Det behøver ikke være treretters middage lavet af dig, der samler dig og vennerne.

Og det behøver heller ikke tage hele aftener at se dem, så du til gengæld går glip af tid til dig selv. Du kan fint invitere til morgenmad en lørdag morgen for så bagefter at følges ad på grønttorvet eller til loppemarked.

En hel flok fluer kan du smække på en gang ved at benytte dig af følgende råd. Du er mere sammen med vennerne, ser flere af dem og får samtidig tid til dig selv forærende:

  • Lav en madklub med nogle venner, så I skiftes til at spise hos hinanden en gang hver uge eller hver anden uge. Er I flere i klubben, kan der gå flere uger imellem, at det er din tur, hvor du hver gang sparer tid på både indkøb og madlavning.
  • Inviter flere venner på samme tid. Det er både hyggeligt for dig og dine gæster at være omgivet af flere mennesker - og måske lære nye at kende, hvis ikke alle kender hinanden i forvejen. Og samtidig sparer du den tid, der ville være gået med at invitere til gæstebud ad flere gange.
  • Dyrk motion med dine venner, og få dobbelt glæde på den halve tid.
  • Lav en kulturklub, hvor du en gang om måneden eller hver 14. dag tager på udstilling, museum eller lignende med en eller flere venner. På den måde ser du vennerne, samtidig med at du får set de udstillinger, som du gerne vil.
  • Inviter en flok venner til havearbejde. Så får du ordnet haven, og det kan samtidig være rigtig sjovt at gå at rode i haven sammen. Endelig kan arbejdet sluttes af med en hyggelig grillaften og forskellige spil på det nyslåede græs.
  • Gør det til en tradition at mødes en fast weekend hvert år i fx en hytte eller et sommerhus - eller måske på en festival.

Af Anne Mette Futtrup


Meget mere I FORM...

Denne trøje kan blive din

Træningstøj

Denne trøje kan blive din

Når du bestiller 3 nr. af I FORM for kun 129 kr. Lige nu får du nemlig denne fantastiske pink & rosa træningstrøje fra Kari Traa med i købet.

Læs mere og bestil

I FORM nr. 13/2015 er ude nu

Som abonnent kan du også læse dit I FORM på tablet, smartphone eller pc.

I FORM

Mest læste
Dæmp din stress med den rette træning

Dæmp din stress med den rette træning

Motion er dit mest effektive våben mod stress, hvis du ...

Læs mere

Er du stresset?

Er du stresset?

Der er stor forskel på at være stresset, eller bare have ...

Læs mere

Klassiske tegn på stress

Klassiske tegn på stress

Her er de mest tydelige signaler på, at du er stresset.

Læs mere

Medium stresset: det skal du vælge

Medium stresset: det skal du vælge

Hvis du er medium stresset føler du dig typisk træt og ...

Se hvilken motion vi anbefaler

Svært stresset: det skal du vælge

Svært stresset: det skal du vælge

Hvis du er svært stresset, føler du dig syg, fordi dit ...

Se hvilken motion vi anbefaler

Nyeste
Stress mindsker dine babychancer

Stress mindsker dine babychancer

Undgå at blive stresset hvis du gerne vil blive gravid, ...

Læs mere

Hvor meget stress er der i dit liv?

Hvor meget stress er der i dit liv?

Stress er din reaktion på ting, der sker i dit liv lige ...

Læs mere

Er du stresset?

Er du stresset?

Der er stor forskel på at være stresset, eller bare have ...

Læs mere

4 tips: Stressfri ferie

4 tips: Stressfri ferie

Ferien er til for at holde ferie i – ikke til at suse ...

Læs mere

Svært stresset: det skal du vælge

Svært stresset: det skal du vælge

Hvis du er svært stresset, føler du dig syg, fordi dit ...

Se hvilken motion vi anbefaler

Endnu mere I FORM...

Hvad betyder plusset?

Om I FORM

Hvad betyder plusset?

Som abonnent på I FORM har du adgang til alt indhold - et eksklusivt iform.dk.

Læs mere

Følg os på Instagram

Nyhedsbrev

Modtag ugens bedste nyheder, tilbud, konkurrencer og meget mere


Eksklusivt indhold

Gå efter plusset

Benrevolutionen

Fiks dit ømme punkt

Løbeprogram

Sæt fart på de 5 km

Ny løbejakke?

Det skal du se efter

Flad mave

Sixpack på 6 uger