© iStock

Træningstimerne: Alt dette kan du prøve på Mallorca

Løbeture langs vandet. Yoga på tagterrassen med udsigt over havet. Styrketræning i det fri. Bootylicious og afrodans. Stand up-paddling og svømmeteknik i det septemberlune Middelhav. Se, hvad du ellers kan glæde dig til på I FORMs energy camp på Mallorca.

12. april 2017 af Karen Lyager Horve

Gå- eller løbetur hver morgen
Vælg selv, om du vil spadsere eller løbe i roligt tempo, ca. 6-7 min/km. Vi har sat 45 minutter af til træningspasset, og du er velkommen til at skifte mellem de to grupper fra dag til dag.

Offroadløb
Sjov og inspirerende løbetræning derude, hvor du normalt aldrig kommer. Mix af opvarmning, roligt løb og lidt mere udfordrende bakkespurter.


Strandtræning & løb
Træn med bare tæer i sandet og prøv kræfter med en række sjove øvelser, der er oplagt at lave på stranden. Og få pulsen op imens med løb i sandet uden sko. Du bliver udfordret på helt nye måder og styrker dine ben og ankler.

Natural Movement Strength Training
Introduktion til naturlig styrke- og bevægelighedstræning, der garanteret giver energi, styrke og smil på læben.

Stand Up Paddling (SUP)
Udfordrende konditions- og balancetræning ude på vandet. Bliv introduceret til en af verdens hurtigst voksende vandsportsaktiviteter.

Havsvømning
Kom med ud og få snuden under vandet. Vi tager et par solide svømmetag i det herlige vand og forener enestående naturoplevelser med fremragende motion

Yoga på tagterrassen – med udsigt til havet
Væk kroppen med lækre yogastræk, der giver ro, energi og overskud - og få den til at falde til ro igen efter en lang og aktiv dag. 

Tag med I FORM på Energy Camp #2 på Mallorca - læs mere her


Pilates
Anatomisk korrekte øvelser, som specifikt styrker dine coremuskler og træner din krop på en måde, som giver dig både styrke, smidighed og balance.

Pulsing Barre
En kombination af pilates, ballet og styrketræning, som udfordrer dig makimalt med udholdenhedstræning, samtidig med at du styrker dine muskler og forbrænder fedt. Træningen fokuserer på mave, balder og lår og træner dine muskler til det yderste med intensiv syretræning i graciøse øvelsesserier i en konstant pulserende bevægelse.

Stretch & Relax
Gode, effektive stræk, der får pulsen ned og gør det lettere for kroppen efter dagens udfordringer at blive parat til i morgen.

Cross Training
En cirkeltræningstime, hvor vi både træner kondition og styrke.Instruktøren coacher og inspirerer dig til hård og effektiv træning uden større krav til koordinationsevnen.

FLX
For dig med stive baglår, træt lænd og øm nakke. Sidder du for meget ned på dit job? I FLX strækker du hele kroppen igennem og får chancen for at fokusere ekstra meget på de mest typiske problemområder. The Office Package ogTwist & Release er to af de faste indslag, som gør FLX-timen så effektiv.



Core
En time med styrketræning for core-musklerne, specielt ryg og mave. Øvelserne er funktionelle og styrker din krop til at klare hverdagen bedre.

Easy Yoga
er en fysisk og dynamisk type yoga, særlig tilpasset de muskler, der giver dig balance i kroppen. Med åndedrættet i fokus udvikler yoga din evne til at lytte indad i krop og sind, samtidig med at du træner bevægelighed, styrke og balance.

PowerStep
kombinerer heftig konditionstræning med effektiv styrketræning. I konditionsdelen laver du primært enkle trin op og ned af et stepbræt. I styrkedelen arbejder du med din egen kropsvægt og diverse vægtredskaber. Musikken er specielt tilpasset timen, så du orker mere, end du tror.

21 MINUTE BODY
Maximal træning på minimal tid. En time med fart over feltet og enkel koreografi. Glæd dig til sjove og udfordrende 21 minutter.

Bootylicious

Den ultimative kombination af effektiv træning for både ben, bagdel og mavemuskler på bare 30 minutter.

Afrodans
er en dansetime med kraftfulde, enkle bevægelser, hvor den indre følelse er det vigtigste. Vi slipper alt løs og er helt ligeglade med, hvordan vi ser ud.


Water Circuit
giver effektiv kondition og muskeltræning på én gang. Vandmodstanden anvendes aktivt under timen, og selv om det føles hårdt, er træningen meget skånsom for led og muskler. Glæd dig til en time, der både er cool af afkølende.

Hvilken fantastiske instruktører tager med til Mallorca? Læs mere her.

© istock

Hvis du vil se resultater hurtigt

Måske er du interesseret i...