Disse træningsformer skal du prøve, når vi rejser til Rhodos på Energy Camp

Kalder alle vandhunde, fitness-elskere og cykelentusiaster: Vi har træningen til dig. Se de mange udfordrende og sjove træningsformer, der venter dig på Rhodos til efteråret.

1. august 2017

Vi flyver til Rhodos på Energy Camp #3 den 22.-29. oktober. Sådan tilmelder du dig en uges fantastisk motionsferie.

Disse træningsformer kan du glæde dig til på rejsen

Se hele programmet for turen her – time for time

Stand Up Paddling (SUP)
Det ser afslappende ud, men stand up paddling er udfordrende konditions- og balancetræning på vandet. Her kan du på egen krop opdage, hvorfor denne type vandsport er så populær – ja, faktisk en af verdens hurtigst voksende.

Interval Running/Beach Running
Smid løbeskoene, og træn løb med bare tæer i sandet. Det er hårdt men også vildt sjovt, og vores træner Martin Kreutzer er genial til at tænde op under motivationen og udfordre dig med sjove øvelser, som styrker dine ben og ankler, mens pulsen hamrer derudad.

Mountainbike
Kør pulsen op, og sæt benmusklerne på arbejde, mens du ser Rhodos’ smukke natur fra en mountainbike. Tag på en tur med instruktør, eller lån cykler, og kør afsted i jeres eget tempo.

Tabata Beach Training
Kom med på stranden til en utrolig effektiv omgang cirkeltræning. Timen foregår i intervaller med maksimal power, og vi tør godt love, at du kommer til at sove godt om natten efter at have sparket pulsen helt op.

Coretræning
Få styr på din core med et træningspas, hvor brug af bolde eller BOSU-bolde gør træningen hård og effektiv, samtidig med at du styrker dine ryg- og mavemuskler.

Cirkeltræning
Styrke og kondition bliver sat på prøve i cirkeltræningen. Korte tidsintervaller gør det sjovt og udfordrende at lave gentagelser og presse dig selv, og her findes både lette og svære udgaver af øvelserne, så alle kan få det maksimale ud af timen.

Se det dejlige hotel og de smukke omgivelser, der venter os på Energy Camp #3.

Yoga for løbere og luntere:
Yoga særligt designet til løbere, både dem, der løber hurtigt og langt, og dem, der næmest lunter. Øvelserne baner vej for et sjovere, mere effektivt og skadefrit løb - og for en bedre restitution.

Solhilsen:
En blid yogaserie bestående af 12 øvelser, der skal udføres så sammenhængende som muligt. Giver energi og varme til resten af dagen.

Morgenyoga:
Væk kroppen med lækre yogastræk, der giver ro, energi og overskud.

Energi Yoga:
Yoga med et twist af flow og leg, der efterlader dig fuld af glæde og god energi.

Yoga for ryg, skuldre og nakke:
Yogaøvelser, der giver dig en sund og funktionsdygtig ryg og flot kropsholdning!

Af med sko og strømper, og fuld fart over feltet. Glæd dig til ren løbeglæde på stranden.

EFFEKT
Prøv et styrketræningssytem,  som baserer sig på funktionel træning (se ovenstående). Funktionelle bevægelser, kropsbevidsthed og fokus på åndedrættet.

Piloxing
Giv den gas, og mærk din indre styrke med en kombination af dans, boxing og pilates. 

Pump
Pump er den perfekte træning for dig, der vil træne hele kroppen igennem på en time. Med vægtstænger og -skiver får du en god, sjov og effektiv styrketræning.

HIT
High Intensity Training er for dig, der vil forbedre din udholdenhed, styrke, koordination og motion. Din krop udsættes for træning ved høj intensitet i korte intervaller – og det er noget, der virker.

Step
Vores dygtige træner Siri Nordén får dig i sving på stepbrættet. Enkle trin resulterer i heftig og effektiv konditionstræning, og din kropsvægt og et par enkle redskaber giver træning for alle pengene. Musikken er specielt tilpasset til aktiviteterne, så du får lyst til at give dig fuldt ud – også når energien er ved at være brugt op.

Mød de dygtige trænere, som skal med på rejsen til Rhodos

Dance Aerobics
Der er fuld fart på, når vi med en kombination af dans og aerobic bevæger os gennem trinkombinationer og øver tre koreografier, som til sidst samles i en kæmpe energiudladning. Mærk danseglæden, mens du sveder.

Functional Training
Den funktionelle træning øger din styrke, balance, stabilitet og smidighed på én og samme tid. Vi fokuserer på at styrke kroppens svage led, så du kan præstere bedre i hverdagen og i din træning. Der er både mulighed for at tage hold udendørs og indendørs.

Se, hvor fantastiske de tidligere rejser har været

Løb
Tag en morgen- eller aftenløbetur i de smukke olivenlunde, som omgiver træningsresortet, hvor vi skal bo. Eller kom med på en spurt op ad bakker og offroad. Løbeturene på Rhodos bliver sjov og inspirerende træning, der langt fra ligner din vante runde i villakvarteret eller på fitnesscentrets løbebånd.

Beachvolley
Boldøje eller ej – alle kan være med, når vi samler to hold og giver bolden op til en hård og humørfyldt omgang volley på stranden. Du får sved på panden, effektiv træning i det varme sand og en sjov time med andre sportsglade deltagere. 

Stretch & Relax
Få kroppen ned i gear med gode, effektive stræk, der hjælper dig med at slappe af efter dagens fysiske udfordringer. Så vågner du veludhvilet og klar til endnu en feriedag i træningens tegn.

Restorativ Yoga
Slut dagen af med et aftenhold, hvor vi særligt arbejder med afspænding, restitution af de trætte træningskroppe og følelsen af at finde sin indre ro.

HER KAN DU TILMELDE DIG Energy Camp på Rhodos

Kør afsted alene, eller kom med på et mountainbikehold, der både leverer udfordrende træning og smukke udsigter.

Der er cirka 26 grader udendørs, når vi tager til Rhodos i oktober. Energy Camp #3 bliver en sand træningsfest i vidunderlige omgivelser. Kom med!

Hvis du vil se resultater hurtigt

Måske er du interesseret i...