Hejsa..
Jeg har lavet et indlæg for ikke så længe siden. Det handler om, om jeg ikke kan bruge sin Garmin 305 til at måle hvor mange kcal jeg forbrænder på en step time. Det er indendøres.
Jeg fik at vide at jeg bare skulle tage pulsmåleren på og trykke start og slut. Derefter skulle den sige hvor mange kcal jeg har forbrændt. Men men men, det prøvede jeg her til aften. Men nej det kom ikke nogle kcal hehe.. 
Kan man få den til at vise det? Eller skal man ud og have sådan en man sætter i foden. Fx til hvis man løber på løbebånd i fitness. Kan man bruge den??
Håber der er nogle der kan hjælpe 
Hej Cille
I går der kome i hvert fald ikke nogle kcal frem hehe. Men kan da godt være hvis jeg ligger det på computere jeg kan se lidt mere. Vil jeg lige prøve når jeg kommer hjem i dag.
Men burde den ikke bare komme, når jeg har et felt på uret som hedder Kcal??
Jeg kan også sætte en alarm til ved et antal kcal. Men sys bare det er underligt at den ikke viser kcal på uret 
Hold dog op hvad skete der lige der hehe. Men bare læs den sidste så får du det hele med hehe
24. maj - 20:41 | Sund vægt
24. maj - 20:16 | Kost og træning
24. maj - 17:18 | Løb
24. maj - 14:55 | Sund vægt
23. maj - 15:09 | Sund vægt
23. maj - 13:47 | Kost og træning
21. maj - 11:59 | Løb
Verdens bedste maveøvelse er kåret. Du kan lave den på ...
Antioxidanterne i tomater har vist sig at beskytte din ...
Bliv rustet til bikini-sæsonen med dette effektive ...
Vil du være en af de 24 heldige læsere der skal på ...
Juice er en hurtig, enkel og lækker måde at tanke op med ...
Altså, jeg vil sige igen at den burde kunne måle det. Jeg har selv et FR60 (med fod-pod), og det har jeg altså både brugt til boksetræning, spinning og yoga mens fod-poden stadig sad i min løbesko derhjemme.
Jeg ved ikke hvordan man gør i dit ur, men jeg er 100% sikker på at du ikke behøver nogen fod-pod til det for at få kcal-forbruget beregnet.
Skriver den det ikke under 'totaler' hvis du uploader det til Garmin TrainingCenter? Det gør min nemlig automatisk. Man kan endda sætte en alarm til når man har brændt et bestemt antal kcal og alt muligt...
Mvh Cille