hej,
Jeg overvejer meget at købe uret Garmin Forerunner 305, det er super smart der er gps i :D og den kan regne ud hvor hurtig man løber 1km. Men det er en halv dyrt ur, så vil meget gerne hører jer om i har erfaringer med dette ur..
Gode og dårlige erfaringer? Er den nem at finde ud af?
Håber der nogen der kan hjælpe?
Hej Pia,
jeg har - for ca. 3 uger siden - selv lige købt et Garmin FR 305 og er blevet rigtig glad for det. Det tog mig lige lidt tid, at finde ud af, hvordan man instillede og forprogrammerede det. Men en 40 min. indsats i s-toget gjorde udfaldet.
Uret er let at bruge under træningen og giver mig efterfølgende et godt overblik over mine præstationer.
Er enig i, at 305 fylder godt på håndleddet ift. 405. Til gengæld fåes det til den halve pris og er let at aflæse under løbetræningen.
Der er stor prisforskel på Garmin FR 305, så se dig for. Købte selv mit til lidt under 1200 kr. i Electric City, men så det også til 1800 kr et andet sted. Søg evt. efter det på www.kelkoo.dk, hvilket er en hjemmeside med prissammenligninger.
Jeg købte mit FR 405 brugt på dba.dk for 1400 kr. Så det er også en mulighed at købe uret brugt... ;o)
tusind tak alle jeres svar. Jeg har fundet uret til 1200. Jeg er ikke så glad for købe et brugt ting´.
Ja den er meget stor :( Jeg er en meget lille pige på 156 med meget samlle handled, synes bare det ur lyder som den bedste.
Jeg har lige fået det i fødselsdagsgave, og er også rigtig glad for det! Først syntes jeg også det var meget stort, men det er meget nærmere at aflæse under træningen. Så kan klart anbefales.
Min kæreste købte det på www.joyrun.dk for 1148 kr.
Mit brugte ur er købt med kvittering, hvor der stadig er 1 års garanti tilbage, så du kan sagtens købe brugt og være lige så godt stillet, som hvis du selv havde købt det... ;o)
Nogle begår jo fejlkøb, og kommer slet ikke til at bruge uret...
Hej..
Kort svar = JA!
Det er et supergodt ur og meget nemt at gå til..
På tilbud hos El-giganten til 999.- i næste uge..
Jeg bruger det meget sammen med loeberute.dk hvor jeg lægger mine løb ind direkte fra uret..
Kan man se bort fra at det er lidt klodset i designet, så er det altså et skide fedt ur både til løb og cykling.
Nogle gange set til omkring 800 kr., men så bliver de også revet væk!
Spiser næsten intet og dyrker motion... Men tager på?
4. feb - 11:57 | Sund vægt
Hvorfor får jeg kvalme når jeg træner ?
8. feb - 12:03 | Styrketræning
28. dec - 19:40 | Kost og træning
usikker på vægt og kost (15 årige pige)
7. feb - 16:09 | Sund vægt
28. dec - 19:40 | Kost og træning
13. jan - 07:00 | Styrketræning
17. jan - 22:40 | Sund vægt
18. jan - 10:21 | Løb
Maj-Britt vinkede farvel til 8 cm om maven. Download den ...
Når du kombinerer kulde og vind på en løbetur, er det ...
Er det svært at holde nytårsløftet, fordi motivationen ...
Juice er en hurtig, enkel og lækker måde at tanke op med ...
Jeg har Forerunner 405 og er SUPER glad for det. Det er selvfølgelig mange penge, man bruger på det. Men det gør absolut ens løb mere målrettet og motiverende! ;o)
Jeg syntes 305'eren var for stor til en lille pige som mig på 1.62 cm med smalle håndled...
Køb evt. via pulsure.dk - de er væsentligt billigere end andre steder,jeg har kigget på pulsure! ;o)