Hej allesammen 
Jeg har været så heldig at få et Garmin Forerunner 350 ur i fødselsdagsgave, og er rigtig glad for det.
Men har lige et spørgsmål, som jeg håber der er nogle der kan hjælpe med:
Man kan godt ændre sproget i selve uret til dansk, og skifte fra miles til km - men kan man ikke gøre det i Garmin Training Center (altså der hvor man lægger alle sine data ind på computeren)?
Mange solskinshilsner Camilla
HJÆLP! Sidder her med garmin forerunner 305 og kan bare ikke finde ud af, hvordan man skifter til km i stedet for miles. Kan se det er lykkedes nogle.... Håber I kan hjælpe.
Anni
Det lykkedes mig at ændre enheden fra miles til km i Training Center. Fandt nogle indstillinger i bjælken øverst til venstre. Kan lige komme med en lidt nærmere beskrivelse når jeg kommer hjem til den computer jeg har det på. Men ellers så klik lidt rundt i menuerne, det er der et sted.
\Cille
Hej igen. Glemte det lige igår aftes, men fandt det nu istedet for:
Gå op i bjælken øverst til venstre, og åben menuen 'vis'. Der kan man skifte mellem 'engelske enheder' og 'metriske enheder'. Vælg 'metriske enheder'.
Nu skulle jeres Garmin Training Center gerne vise hvor langt og hurtigt i har bevæget jer i km istedet for i miles.
Jeg håber det var det spørgsmålet gik ud på :)
Mvh Cille
24. maj - 17:18 | Løb
24. maj - 14:57 | Sund vægt
24. maj - 14:55 | Sund vægt
Startnummer til Stockholm Marathon
24. maj - 14:35 | Løb
23. maj - 15:09 | Sund vægt
23. maj - 13:47 | Kost og træning
21. maj - 11:59 | Løb
Verdens bedste maveøvelse er kåret. Du kan lave den på ...
Antioxidanterne i tomater har vist sig at beskytte din ...
Bliv rustet til bikini-sæsonen med dette effektive ...
Juice er en hurtig, enkel og lækker måde at tanke op med ...
Hey,
Tillykke - det er et super værktøj. Men må desværre svare nej. Det kan du ikke.
MEN du kan downloade "Sporttracks" og få endnu mere analyse ud af dine data :-)
/A