Cookie- og privatlivspolitik






Forum

13. September 2011 - 17:36 Røv/Baller/Lår
Offline
Bruger oprettet: 03/03/2009

Hello :)

Kender i nogle gode øvelser, til at tabe nogle cm omkring numsen og lårene? 

mitproblem er nemlig; jeg er top trimmet på min overkrop, men kunne godt bruge nogle råd til at tabe nogle cm omkring underdelen af min krop. Har i nogle forslag?

Om det er en bestemt træningsform, eller en anden effektiv behandlingsmetode er ligemeget - bare det er effektivt ! Smile

15. September 2011 - 16:20 #1
Offline
Bruger oprettet: 24/05/2009

Jeg har også det problem at jeg er ekstrem slank ved talje og mave, ok skuldre og bryst og så bare en del større ved baller og lår! :P Hvis nu ballerne og lårene blev en størrelse mindre..
Tror bare du skal tabe dig yderligere? Ellers kan du stramme det op ved de almindelige balle/lår øvelser.. Det er det jeg er igang med nu :) Ser hvor meget jeg kan tabe mig uden at min "midterkrop" forsvinder helt, og håber så på min bagdel og lår skrumper lidt!
(Dog er en god lidt stor rund røv altså fræk! ;) Har jeg før fået af vide af både piger og drenge i byen. Så nyd du har noget at vise frem! Specielt når du også har en flot og veltrænet overkrop.)

15. September 2011 - 18:35 #2
Offline
Bruger oprettet: 03/03/2009

så må du endelig sige om dine øvelser virker for dig :) Jeg er selv gået i skarp træning. Og tabe mig yderligere? Den vil ikke være helt go', har nemlig ikke så meget at tabe for oven. Og jeg tvivler på at man kun kan tabe sig på underkroppen.. Men er også gået igang med øvelser til baller og lår, såsom lunges :)

23. September 2011 - 11:02 #3
Offline
Bruger oprettet: 28/04/2009

Hej:)

Du kan ikke punkttabe dig, uanset hvor mange squats du laver - sorry. Din kropsbygning vil nok (desværre?) altid - eller indtil overgangsalderen i hvert fald - være pæreformet, men! det kan altså godt være, at hvis du taber dig, at du så vil tabe dig der. Jeg har selv tabt mig en del, og jeg har også lidt større hofter i forhold til talje. Hele vejen igennem mit vægttab er centimeterne røget af ligeligt fordelt over min krop, men så de sidste fem kg jeg har tabt, der er der røget 4cm om hofterne og kun en halv cm omkring taljen, såe....:) Selvom du måske altid vil have lidt ekstra numse, så kan du jo sørge for, at det, du har, er veltrænet. Her er løbetræning en god træningsform og ellers styrketræningsøvelserne squat og lunges:) Det lyder måske mærkeligt, men det kan også være en mulighed at fokusere mere på at træne din lille overkrop, da din krop så kan komme til at se mere harmonisk ud...:)

23. September 2011 - 13:46 #4
Offline
Bruger oprettet: 03/03/2009

Rikke: Jeg tror at du har ret, desværre. Men det er jo også en løsning :) Så jeg må prøve mig frem :)

26. September 2011 - 20:21 #5
Offline
Bruger oprettet: 14/01/2011

Hej SMC,

Som de andre er inde på, at kommer du ingen vegne med punktslankning. Desværre.

Og jeg kan helt tilslutte mig anbefalingen af øvelser som squat og vil også nævne lunges og et-bens split squat (se lænkerne herunder)

http://www.exrx.net/WeightExercises/Quadriceps/BBLunge.html

http://www.exrx.net/WeightExercises/Quadriceps/BBSingleLegSplitSquat.html

MEN en anden og ofte overset måde at få trænet lårene på (og få mindre fedtprocent) er bakkeløb. Du behøver blot at google efter billeder af kvindelige sprintere, og så ser du, hvad den slags træning kan gøre.

Hilsen

M.Hansen


Nyhedsbrev

Modtag ugens bedste nyheder, tilbud, konkurrencer og meget mere

Meget mere I FORM...

Forårets flotteste løbejakke

Abonner

Forårets flotteste løbejakke

Denne ultralette løbejakke fra Kari Traa er PERFEKT til forårstræning!

Få jakken med I FORM

Boost motivationen

Udstyr

Boost motivationen

Der er intet som lækkert træningstøj der kan øge motivationen påny. Få dette lækre sæt fra Kari Traa når du bestiller 3 nr. af I FORM

Se tilbuddet her

Mød din nye træningsmakker

Udstyr

Mød din nye træningsmakker

Få dig en personlig træner og motivator. Uret her kan blive dit hvis du bestiller 3 nr. af I FORM.

Det må jeg ha'!

I FORM nr. 06/2015 er ude nu

Som abonnent kan du også læse dit I FORM på tablet, smartphone eller pc.

I FORM

Mest læste
Top 10: Flest proteiner

Top 10: Flest proteiner

Er der svært at holde styr på hvorfra du kan få ...

Top 10: Proteinkilder

Faste balder? Eksperten viser dig øvelserne

Faste balder? Eksperten viser dig øvelserne

I FORMs træningsekspert Michelle Kristensen viser ...

Det er lige noget for mig!

Chia - små sundhedsbomber

Chia - små sundhedsbomber

Prøv I FORMs supersunde og lækre opskrifter med chiafrø, ...

4 opskrifter med fiberrige frø

11 opskrifter til 5:2-kuren

11 opskrifter til 5:2-kuren

Mangler du inspiration til, hvad du skal spise på ...

Læs mere

Kostplan, der ikke koster knaster

Kostplan, der ikke koster knaster

Få 7 lækre dagsprogrammer til en sund kostplan, så kan ...

Kostplan for morgen, middag og aften - hele ugen

Nyeste
Test af multicremer

Eksklusivt materialeEksklusivt materialeTest af multicremer

En multicreme kan gøre underværker mod tørre pletter på ...

Se testen her

Hvor hårdt skal jeg træne for at forbrænde fedt?

Hvor hårdt skal jeg træne for at forbrænde fedt?

En læser spørger, hvor hårdt man skal træne for at ...

Læs svaret her

Purple power

Purple power

10 lilla sundhedsbomber, der booster dit immunforsvar.

Læs mere

Haps lidt laks

Haps lidt laks

Laks er proppet med d-vitamin og proteiner. I FORM giver ...

Få alle opskrifterne her

Appelsinglaseret laks

Appelsinglaseret laks

Appelsinglaceret laks med fennikelcrudité og lime.

Få opskriften her

Endnu mere I FORM...

Hvad betyder plusset?

Iform.dk

Hvad betyder plusset?

Som abonnent på I FORM har du adgang til alt indhold - et eksklusivt iform.dk.

Læs mere


Flad mave

Sixpack på 6 uger

Brød uden mel

Snup en opskrift

Benrevolutionen

Fiks dit ømme punkt

Ny løbejakke?

Det skal du se efter

Smid fedtet

IFORMs Kostdagbog