Cookie- og privatlivspolitik






Forum

13. September 2011 - 17:36 Røv/Baller/Lår
Offline
Bruger oprettet: 03/03/2009

Hello :)

Kender i nogle gode øvelser, til at tabe nogle cm omkring numsen og lårene? 

mitproblem er nemlig; jeg er top trimmet på min overkrop, men kunne godt bruge nogle råd til at tabe nogle cm omkring underdelen af min krop. Har i nogle forslag?

Om det er en bestemt træningsform, eller en anden effektiv behandlingsmetode er ligemeget - bare det er effektivt ! Smile

15. September 2011 - 16:20 #1
Offline
Bruger oprettet: 24/05/2009

Jeg har også det problem at jeg er ekstrem slank ved talje og mave, ok skuldre og bryst og så bare en del større ved baller og lår! :P Hvis nu ballerne og lårene blev en størrelse mindre..
Tror bare du skal tabe dig yderligere? Ellers kan du stramme det op ved de almindelige balle/lår øvelser.. Det er det jeg er igang med nu :) Ser hvor meget jeg kan tabe mig uden at min "midterkrop" forsvinder helt, og håber så på min bagdel og lår skrumper lidt!
(Dog er en god lidt stor rund røv altså fræk! ;) Har jeg før fået af vide af både piger og drenge i byen. Så nyd du har noget at vise frem! Specielt når du også har en flot og veltrænet overkrop.)

15. September 2011 - 18:35 #2
Offline
Bruger oprettet: 03/03/2009

så må du endelig sige om dine øvelser virker for dig :) Jeg er selv gået i skarp træning. Og tabe mig yderligere? Den vil ikke være helt go', har nemlig ikke så meget at tabe for oven. Og jeg tvivler på at man kun kan tabe sig på underkroppen.. Men er også gået igang med øvelser til baller og lår, såsom lunges :)

23. September 2011 - 11:02 #3
Offline
Bruger oprettet: 28/04/2009

Hej:)

Du kan ikke punkttabe dig, uanset hvor mange squats du laver - sorry. Din kropsbygning vil nok (desværre?) altid - eller indtil overgangsalderen i hvert fald - være pæreformet, men! det kan altså godt være, at hvis du taber dig, at du så vil tabe dig der. Jeg har selv tabt mig en del, og jeg har også lidt større hofter i forhold til talje. Hele vejen igennem mit vægttab er centimeterne røget af ligeligt fordelt over min krop, men så de sidste fem kg jeg har tabt, der er der røget 4cm om hofterne og kun en halv cm omkring taljen, såe....:) Selvom du måske altid vil have lidt ekstra numse, så kan du jo sørge for, at det, du har, er veltrænet. Her er løbetræning en god træningsform og ellers styrketræningsøvelserne squat og lunges:) Det lyder måske mærkeligt, men det kan også være en mulighed at fokusere mere på at træne din lille overkrop, da din krop så kan komme til at se mere harmonisk ud...:)

23. September 2011 - 13:46 #4
Offline
Bruger oprettet: 03/03/2009

Rikke: Jeg tror at du har ret, desværre. Men det er jo også en løsning :) Så jeg må prøve mig frem :)

26. September 2011 - 20:21 #5
Offline
Bruger oprettet: 14/01/2011

Hej SMC,

Som de andre er inde på, at kommer du ingen vegne med punktslankning. Desværre.

Og jeg kan helt tilslutte mig anbefalingen af øvelser som squat og vil også nævne lunges og et-bens split squat (se lænkerne herunder)

http://www.exrx.net/WeightExercises/Quadriceps/BBLunge.html

http://www.exrx.net/WeightExercises/Quadriceps/BBSingleLegSplitSquat.html

MEN en anden og ofte overset måde at få trænet lårene på (og få mindre fedtprocent) er bakkeløb. Du behøver blot at google efter billeder af kvindelige sprintere, og så ser du, hvad den slags træning kan gøre.

Hilsen

M.Hansen


Meget mere I FORM...

Den ultimative træningspakke

Om I FORM

Den ultimative træningspakke

TILBUD: Få den testvindende sports-bh, tights fra Newline, dagcreme fra Origins og 3 nr. af I FORM for kun 99,50 kr!

Det lyder da godt!

I FORM nr. 10/2015 er ude nu

Som abonnent kan du også læse dit I FORM på tablet, smartphone eller pc.

Træn hele sommeren

Abonner

Træn hele sommeren

SOMMERTILBUD: Få et lækkert Kari Traa sæt med når du bestiller 4. nr. af I FORM for kun 149,50 kr.

Bestil her

I FORM

Mest læste
Få det bedste fra solen

Få det bedste fra solen

Solens længe ventede stråler giver dig kraft, saft og ...

Læs mere

Træn uden udstyr

Træn uden udstyr

3 x 20 minutter om ugen - mere skal der ikke til for at ...

Læs mere

10 veje til orgasme

10 veje til orgasme

Her er 10 sextips til at blive varmet op til og få orgasme.

Læs mere

Top 10: Flest proteiner

Top 10: Flest proteiner

Er der svært at holde styr på hvorfra du kan få ...

Top 10: Proteinkilder

Sådan holder du formen i ferien

Sådan holder du formen i ferien

Vil du gi' den gas eller bare slappe så meget af så ...

Sådan holder du formen i ferien

Nyeste
Gør dine drinks lidt sundere

Gør dine drinks lidt sundere

I FORM giver dig tre tips til, hvordan du kan gøre din ...

Læs mere

Gør dine drinks lidt sundere

Gør dine drinks lidt sundere

En lun sommeraften kalder indimellem bare på en drink. ...

Læs mere

I FORM tester skrabere

I FORM tester skrabere

I FORM har testet barberskrabere, så du kan vise ...

Læs mere

Få det bedste fra solen

Få det bedste fra solen

Solens længe ventede stråler giver dig kraft, saft og ...

Læs mere

Hvordan skal jeg træne på et kvarter?

Hvordan skal jeg træne på et kvarter?

Jeg har svært ved at prioritere tid til at træne, men ...

Læs mere

Endnu mere I FORM...

Hvad betyder plusset?

Om I FORM

Hvad betyder plusset?

Som abonnent på I FORM har du adgang til alt indhold - et eksklusivt iform.dk.

Læs mere

Følg os på Instagram

I FORM forum

Nyeste

slettes

1. jul - 17:31 |

Mest læste

Væske i kroppen

1. okt - 17:08 |

100 g? 100 ml?

28. jul - 12:49 |

Nyhedsbrev

Modtag ugens bedste nyheder, tilbud, konkurrencer og meget mere


Brød uden mel

Snup en opskrift

Ny løbejakke?

Det skal du se efter

Farvel mavedelle

Kost- & træningsplan

Smid fedtet

IFORMs Kostdagbog

Eksklusivt indhold

Gå efter plusset