Cookie- og privatlivspolitik






Forum

24. Februar 2012 - 16:55 Er lidt i tvivl om min kost og træning er det rette så HJÆLP :)
Offline
Bruger oprettet: 24/02/2012

Hej Til alle medlemmer her på siden jeg har oprettet denne profil for at få et svar og om jeg gør det rigtige. Lidt om mig: Jeg er 22 år har en højde på 183cm og en vægt på 78-79 kg,

Mit problem er jeg dyrker en kampsport der kræver jeg er i den rigtige vægt og det er helst under 77kg

Samtidig har jeg haft et par kg for meget på kroppen til kamp som jeg så har prøvet at smide og derefter tage lidt kg på i muskelmasse. det kræver jeg ikke har et par kg her og der fedtmæssigt og det er slet ikke for at være sart på nogle måder. så det jeg søger hjælp omkring er hvordan jeg tager lidt på i muskler og taber mig de 4-6 kg fedt mæssigt. Et er at jeg super gerne vil have en pæn krop og være markeret, andet er at jeg skal bruge det.

Jeg får ca 7-8timers søvn vær dag, jeg drikker 2 litervand vær dag, min morgenmad er 5 æggehvider og i weekenderne havregryn med rosiner, ellers resten af dagen spiser jeg 1 kg kød over hele dagen samt en smugle grøntsager og engang imellem ris, pasta eller kartoffler. lørdag aften plejer jeg som reelt at få lidt mer "lækker" mad uden overdrivelse,

Min træning ligger ca sådan her

 

Mandag-20 min løbning og 90 min MMA

Tirsdag-15 min cross træning og styrketræning (hele kroppen 2 øvelser af vær muskelgruppe med tunge løft)

Onsdag-90min MMA

Torsdag-15min Cross træning og styrketræning (Hele kroppen 2 øvelser af vær muskelgruppe med tunge løft)

Fredag-90min Thai boksning

(MMA og thai er i et mellem stadie dvs ikk let men heller ikk det hårdeste)

lørdag søndag som reelt fri, men engang imellem lidt motion og lidt styrke træning

 

Hvad gør jeg galt eller skal jeg vente lidt tid med resultater?

 

Mvh. Martin.C

24. Februar 2012 - 17:08 #1
Offline
Bruger oprettet: 13/04/2009

Hej Martin.

Umiddelbart, synes jeg det lyder rigtig fint. Jeg tror blot, at du skal vente en måneds tid før du begynder at kunne se resultater...
Du skal dog huske, at du mindst skal have 3 liter vand. Ikke 2. Derudover, hvor mange gange om dagen spiser du? det mest optimale er 5 - 6 gange på en dag. Men ja. Husk massere af kød og grønsager og lidt kartofler, ris pasta (hvilken du endelig ikke må smide helt væk, du skal altid have lidt)

24. Februar 2012 - 17:25 #2
Offline
Bruger oprettet: 24/02/2012

Okey Nikolaj, problemet er jeg ser forandringerne lidt på arme men meget på skuldre, og har lidt fedt på maven så der ser man nok ikk så meget før jeg har tabt lidt vel??? men problemet er os hvis jeg bar får for mange kulhydrater falder jeg ikke i vægt og skal være i vægt til d 10 marts :/

28. Februar 2012 - 11:58 #3
Offline
Bruger oprettet: 23/02/2012

Hej,

 

Da du får massere af træning skal der også en del mad til.

 

Jeg mener fra egne erfaringer sagtens du kan skærer stivelsesholdig produkter ned til et minnimum. Til aften kan du sagtens nøjes med kun kød og grønt, da du typisk ikke har brug for så meget energi til resten af dagen.

 

Derimod kan du skærer kulhydrater væk fra din morgenmad og istedet spise skyr med mandler eller omelet :)

 

Håber det hjalp og held og lykke med det :)

 

MVH

http://healthy-and-beautifull-food.blogspot.com/

 

8. Marts 2012 - 19:40 #4
Offline
Bruger oprettet: 24/02/2012

Hej mia det er sådan set kun i weekenden jeg spiser havregryn om morgenen normalt spiser jeg ægge hvider.. Jeg troede bare når man skulle tage på muskel masse så skulseedet meget kulhydrat til os det har jeg dog ikk gjordt,, men jeg er bare ikke så tolmodig vil gerne se resultater men det kommer jo nok?? 


Nyhedsbrev

Modtag ugens bedste nyheder, tilbud, konkurrencer og meget mere

Meget mere I FORM...

Forårets flotteste løbejakke

Abonner

Forårets flotteste løbejakke

Denne ultralette løbejakke fra Kari Traa er PERFEKT til forårstræning!

Få jakken med I FORM

Boost motivationen

Udstyr

Boost motivationen

Der er intet som lækkert træningstøj der kan øge motivationen påny. Få dette lækre sæt fra Kari Traa når du bestiller 3 nr. af I FORM

Se tilbuddet her

Mød din nye træningsmakker

Udstyr

Mød din nye træningsmakker

Få dig en personlig træner og motivator. Uret her kan blive dit hvis du bestiller 3 nr. af I FORM.

Det må jeg ha'!

I FORM nr. 06/2015 er ude nu

Som abonnent kan du også læse dit I FORM på tablet, smartphone eller pc.

I FORM

Mest læste
Spis dig stærk

Spis dig stærk

Her får du 8 tips til mad- og drikkevarer, der gør dig ...

Find alle 8 madvarer her

Top 10: Flest proteiner

Top 10: Flest proteiner

Er der svært at holde styr på hvorfra du kan få ...

Top 10: Proteinkilder

Faste balder? Eksperten viser dig øvelserne

Faste balder? Eksperten viser dig øvelserne

I FORMs træningsekspert Michelle Kristensen viser ...

Det er lige noget for mig!

Chia - små sundhedsbomber

Chia - små sundhedsbomber

Prøv I FORMs supersunde og lækre opskrifter med chiafrø, ...

4 opskrifter med fiberrige frø

11 opskrifter til 5:2-kuren

11 opskrifter til 5:2-kuren

Mangler du inspiration til, hvad du skal spise på ...

Læs mere

Nyeste
Test af multicremer

Eksklusivt materialeEksklusivt materialeTest af multicremer

En multicreme kan gøre underværker mod tørre pletter på ...

Se testen her

Hvor hårdt skal jeg træne for at forbrænde fedt?

Hvor hårdt skal jeg træne for at forbrænde fedt?

En læser spørger, hvor hårdt man skal træne for at ...

Læs svaret her

Purple power

Purple power

10 lilla sundhedsbomber, der booster dit immunforsvar.

Læs mere

Haps lidt laks

Haps lidt laks

Laks er proppet med d-vitamin og proteiner. I FORM giver ...

Få alle opskrifterne her

Appelsinglaseret laks

Appelsinglaseret laks

Appelsinglaceret laks med fennikelcrudité og lime.

Få opskriften her

Endnu mere I FORM...

Hvad betyder plusset?

Iform.dk

Hvad betyder plusset?

Som abonnent på I FORM har du adgang til alt indhold - et eksklusivt iform.dk.

Læs mere


Løbeprogram

Sæt fart på de 5 km

Ny løbejakke?

Det skal du se efter

Brød uden mel

Snup en opskrift

Smid fedtet

IFORMs Kostdagbog

Benrevolutionen

Fiks dit ømme punkt